Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 25.06.2010 00:05
Kampania reklamowa Chevroleta i Microsoft
439V

Kampania reklamowa Chevroleta i Microsoft

Ekologia to dzisiaj klucz do marketingowego sukcesu. Zielony kolor po prostu świetnie się sprzedaje, nie ważne czy stoją za tym racjonalne przesłanki. I w takim klimacie Chevrolet łączy siły z Microsoftem.xxxxx


Chevrolet podpisał wczoraj z Microsoftem kontrakt, który będzie podkreślał zaangażowanie obu firm w działania ekologiczne. Producent samochodów chce, by w Joy Ride Kinect pojawił się wirtualny model nowego samochodu firmy z silnikiem elektrycznym – chodzi oczywiście o Chevroleta Volta. Na wszystkich graczy, którzy zakupią Kinect Joyride będzie od listopada czekać specjalna promocja - jeśli obejrzymy na Xbox Live reklamę Volta, to równocześnie odblokujemy jego model 3D w grze.


Z kolei Chevrolet jeszcze przed premierą Kinecta w sklepach ma wystawić w sieci swoich salonów standy z detektorem ruchu Microsoftu. Przychodząc do dealera Chevroleta będziemy więc mogli spróbować swoich sił przy Kinect Joyride - za darmo. Akcja dotyczy póki co tylko amerykańskich salonów producenta samochodów.

Kampania jest ciekawa, szkoda tylko, że ciągle promuje się samochody z silnikami elektrycznymi, jako ekologiczne wybawienie planety. Temat utylizacji toksycznych akumulatorów takich aut jest w ogóle pomijany; podobnie jak kwestia wzmożonego zatruwania środowiska przez elektrownie, które musiałyby sprostać zwiększonemu poborowi mocy, gdybyśmy przesiedli się do aut elektrycznych.

Poniżej trochę gameplayu z Kinect Joyride (materiał autorstwa serwisu IGN).
 

 

[Obiekt musi mieć rozszerzenie SWF. Kod zablokowany]

Tagi: