Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 02.03.2021 19:51
outriders
1014V

Outriders - scenki loadingowe to zamierzony efekt. Twórcy mówią o irytującym segmencie gry

Jeden z rodzimych deweloperów z People Can Fly wyjaśnił, dlaczego gracze muszą widzieć scenki uruchamiające przejście do innych lokacji.

Od połowy zeszłego tygodnia możemy - w pełni za darmo - ogrywać Outriders w wersji demonstracyjnej, która oferuje zabawę nawet na 3 godziny (moją opinię nt. gry poznacie tutaj).

Jednym z największych minusów, według graczy, Outriders w obecnej wersji jest fakt, że bardzo często jesteśmy świadkami krótkich scenek, na których nasza postać przechodzi przykładowo przez drzwi prowadzące do innej lokacji. W rozmowie z Eurogamerem rodzime studio stwierdziło, że rzeczone filmiki mają na celu zsynchronizowanie odbiorców bawiących się w trybie kooperacji.

Przykład Piotra Nowakowskiego, głównego projektanta gry, brzmi następująco:

Jestem osobą, która uruchamia podróż, więc chcę przeskoczyć na drugą stronę i rozpocząć bitwę po przeciwnej stronie; Wyobraźmy sobie, że jeden z moich przyjaciół jest obok miasta, a drugi podróżuje ścieżką w stronę wrogów.

Jeśli uruchomię podróż, dwaj pozostali przyjaciele zostaną teleportowani do mnie. Wtedy zobaczą i zapytają, dobrze, gdzie jesteśmy? Nasz pomysł - może nie działa dokładnie tak, jak chcieliśmy - ale chodziło nam o to, żeby pokazać [za pomocą cut-scenki] wszystkim graczom, co się w danym momencie dzieje.

People Can Fly nie chciało, aby przejścia były bardzo szybkie, a jednocześnie chaotyczne, bo wiedzieli, że spowodowałoby to dużo zamieszania. Ja sam nie wyobrażam sobie momentu, gdy znajduje się po drugiej stronie mapy i w ułamku sekundy przenoszę się do jej środka, aby walczyć z przeciwnikami. Dobrze, że Outriders uprzedza nas, że właśnie ktoś z naszej grupy rozpoczyna jakieś zadanie.

Źródło: https://www.vg247.com/2021/03/02/outriders-constant-loading-cutscenes-explained/

Tagi: Outriders People Can Fly Square Enix