BioShock Infinite przesunięte na luty 2013

Gry
910V
BioShock Infinite przesunięte na luty 2013
Maciej Klimaszewski | 09.05.2012, 15:10

Smutna wiadomość z podwórka gorączkowo wyczekiwanego przez wielu BioShock Infinite. TakeTwo podało dzisiaj do informacji, że gra Irrational Games została przesunięta na początek przyszłego roku. Oby podana data 26 lutego 2013 okazała się już tą ostateczną...

Smutna wiadomość z podwórka gorączkowo wyczekiwanego przez wielu BioShock Infinite. TakeTwo podało dzisiaj do informacji, że gra Irrational Games została przesunięta na początek przyszłego roku. Oby podana data 26 lutego 2013 okazała się już tą ostateczną...

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Infinite miało ukazać się już w marcu tego roku, potem przeniesiono premierę na październik, by finalnie (?) ustalić ją na 26 lutego 2013. Pięć długich miesięcy czekania od ostatniej znanej daty wydania. Czym tłumaczony jest poślizg? Poniżej oświadczenie Kena Levine, szefa studia:

 

"Kiedy ogłaszaliśmy datę wydania Bioshock Infinite na marzec byliśmy całkiem pewni, że zmieścimy się w zaplanowanym terminie. Jednak od tamtego czasu uświadomiliśmy sobie, że wprowadzenie pewnych ulepszeń i udoskonaleń uczyni tę grę czymś jeszcze bardziej wyjątkowym. Dlatego też, aby dać naszej utalentowanej drużynie czas, którego potrzebują, postanowiliśmy przesunąć datę premiery na 26 lutego 2013 roku. Chcieliśmy więc, aby nasi wierni (i bardzo cierpliwi!) fani dowiedzieli się o tym tak szybko jak to możliwe.
 
Nie będę Was oszukiwał: Bioshock Infinite jest bardzo dużą grą, a my tworzymy rzeczy, o których nikt wcześniej nie pomyślał w pierwszoosobowych shooterach. Podobna sytuacja miała miejsce w przypadku pierwszej części Bioshocka, którego data premiery została opóźniona o kilka miesięcy. Dlaczego? Ponieważ Big Daddy nie był tym Big Daddym, którego tak dobrze znacie i kochacie. Bo kij golfowy Andrew Ryana potrzebował korekty wymachu. I ponieważ Rapture potrzebowało jeszcze jednej zabrudzonej warstwy stylu Art Deco.   
 
Ta sama zasada ma miejsce w przypadku Bioshock Infinite.
 
Co to dla Was oznacza? Trochę dłuższego oczekiwania, ale co ważniejsze, jeszcze lepszego Bioshock Infinite. Coś co jest świetne może stać się jeszcze lepsze, a my postanowiliśmy skorzystać z tej możliwości - jesteśmy to winni zarówno nam samym jak i Wam, naszym fanom. Irrational Games to jeden z tych niewielu szczęśliwych deweloperów, którzy mogą zapytać opłacających nas ludzi: „Hej, czy możecie opłacać nas jeszcze odrobinę dłużej”?  
 
Nie będziemy też pokazywać Bioshock Infinite podczas dużych eventów tego lata, jak E3 i Gamescom. W ten sposób, następnym razem jak zobaczycie naszą grę, to będzie właśnie ten produkt, który planowaliśmy i chcieliśmy umieścić w pudełkach z grą. Przygotowywanie się do tego typu eventów odrywa od tworzenia gry, a my chcielibyśmy wykorzystać czas na stworzenie najlepszej możliwej wersji Bioshock Infinite, która w lutym trafi w Wasze ręce".

 

Cóż... spuszczamy głowy w dół i grzecznie czekamy.

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper