Cyberpunk 2077 to „fenomenalna praca” z „szaloną dbałością o szczegóły”. Twórca God of War chwali narrację

Gry
4880V
Cyberpunk 2077 to „fenomenalna praca” z „szaloną dbałością o szczegóły”. Twórca God of War chwali narrację
Iza Łęcka | 17.02.2021, 10:10

CD Projekt RED wciąż skupia się na dopracowaniu Cyberpunka 2077, tymczasem produkcja jest systematycznie komentowana przez branżę. Jednym z deweloperów, który wychwala grę jest Dan Lowe – twórca nie ukrywa, że Polacy zaoferowali fantastyczną narrację.

Jeszcze w lutym planowany jest debiut drugiej dużej aktualizacji do Cyberpunka 2077. Wciąż nie wiemy, czy ostatni atak hakerów znacząco wpłynął na długoterminowe prace studia, pozostaje jednak mieć nadzieję, że wkrótce przedstawiciele zespołu przerwą milczenie i uspokoją społeczność.

Dalsza część tekstu pod wideo

O RPG-u rodzimego studia wypowiedział się Dan Lowe, który przez ponad 5 lat pracował dla Ubisoftu, gdzie rozwijał animacje dla Far Cry 3 oraz Watch Dogs. Następnie brał udział w tajnym projekcie Visceral Games w świecie Star Wars, pomagał przy ostatniej grze Motive Studios, a od prawie dwóch lat pracuje nad nowym God of War.

Deweloper opublikował serię wiadomości na Twitterze, w których dostrzega nawet najdrobniejsze aspekty gry CD Projekt RED – autorzy na każdym kroku przygotowują narrację, czuwając, by była jak najbardziej naturalna. Lowe skupia się na scenie z Evelyn Parker, gdzie NPC ustawiają się dokładnie tak, by gracz mógł bezpośrednio podejść do barmana. Wszystko zostało na tyle przemyślane, że kontakt wydaje się najodpowiedniejszy.

„Szybkie słowa uznania dotyczące narracji w Cyberpunk 2077, ponieważ CDPR wykonał kawał dobrej roboty, aby sceny były interesujące i naturalne”.

W Cyberpunk 2077 postacie niezależne cały czas wchodzą w interakcje z przedmiotami (piją, palą, jedzą), by odbiorca miał wystarczająco dużo czasu na wybór odpowiedzi i wygłoszenie kwestii – jest to bardzo swobodne i choć może wydawać się powszechne dla graczy, to deweloper zwrócił uwagę na wskazane detale.

Twórcy zadbali także o takie szczegóły, jak ustawienie postaci (NPC pochyla się w kierunku V, gdy rozmowa staje się coraz pikantniejsza), by wszystko wpisywało się w atmosferę dialogu. CD Projekt RED przygotował unikalny zestaw animacji ustawienia głowy dla każdego NPC, który wchodzi w interakcję z głównym bohaterem.

„Ostatni mały szczegół: Spójrzcie na krzesło Judy, które porusza się wraz z jej ruchem. To subtelne szczegóły, ale to wszystko wymaga pracy i przyczynia się do tego, że te postacie sprawiają wrażenie swobodnych i dobrze umiejscowionych w świecie”.

Dan Lowe nie skrywa zachwytów nad pracą Polaków:

„Ogólnie rzecz biorąc, jest to naprawdę fenomenalna praca, z szaloną dbałością o szczegóły”.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.

Źródło: Twitter: danlowlows

Komentarze (99)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper