Ratchet & Clank: Rift Apart zapewni nową jakość rozgrywki, dzięki szybkości bohatera
Insomniac Games nadal nie potwierdziło daty premiery Ratchet & Clank: Rift Apart, choć ponownie możemy nieco więcej dowiedzieć się o produkcji. Fani mogą liczyć na zupełnie nowe doświadczenie dzięki dopracowanym ruchom bohatera – zespół zaoferuje jakość, której nie mogliśmy poczuć w poprzednich odsłonach.
Ratchet & Clank: Rift Apart jest jedną z ekskluzywnych gier PS5, której dokładnej daty debiutu jeszcze nie poznaliśmy. Twórcy, prezentując ostatni gameplay, wspomnieli o debiucie w oknie premiery (do 31 marca) konsoli Sony, jednak brakuje jakichkolwiek konkretów.
Podczas ostatniej rozmowy z dziennikarzem GamesRadar, Mike Daly chętnie wypowiedział się o grze, poruszając kilka istotnych kwestii dla przygodówki. Reżyser wspomniał o jakości, której nie mogliśmy doświadczyć w poprzednich odsłonach. Najnowszy Ratchet będzie „szybszy i płynniejszy” oraz „zwinniejszy” niż kiedykolwiek wcześniej, ponieważ deweloperzy całkowicie przebudowali jego zestaw ruchów.
"Nowe umiejętności rozszerzają sposób, w jaki Ratchet może przemierzać wymiary i łączą się z wypróbowanymi i sprawdzonymi, powracającymi ruchami, tworząc zestaw, który daje poczucie wzmocnienia i ekspresji".
Podczas podróży gracze będą łączyć ruchy postaci w „satysfakcjonujące sekwencje”, umożliwiające „większą kreatywność w poruszaniu się po polu walki, co pozwoli im wyprzedzać wrogów”. Autorzy nie tylko zadbają o nowe bronie czy też dopracowaną grafikę, ale produkcja ulegnie zmianie od podstaw, by sympatycy serii poczuli, że w otrzymali nową jakość.
Szybkość jest jednym z aspektów, które trudno dostrzec na samych nagraniach, ale trzymając DualSense powinniśmy łatwo poczuć, że Insomniac Games dopracowało rozgrywkę w każdym calu. Co więcej, twórcy wykorzystają kontroler, co może stanowić unikalne połączenie z nowymi ruchami.