Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 11.01.2021 15:14
Cyberpunk 2077 Multiplayer
3215V

Cyberpunk 2077 Multiplayer z pierwszymi szczegółami! Gracze dotarli do trybów

CD Projekt RED w najbliższym czasie przedstawi plany dotyczące rozbudowy Cyberpunka 2077 oraz powinniśmy otrzymać pierwsze informacje o Cyberpunk 2077 Multiplayer, ale okazuje się, że szczegóły tego drugiego pojawiły się już w podstawce. Gracze natrafili na wzmianki o dwóch trybach.

Cyberpunk 2077 ma otrzymać kilka dużych dodatków, ale aktualnie deweloperzy powinni kończyć prace nad pierwszą, dużą aktualizacją, która wyeliminuje znaczącą część problemów. CD Projekt RED zapowiedział już także sieciową grę, ale na oficjalne konkrety wszystkich projektów musimy zaczekać.

Cyberpunk 2077 Multiplayer nie będzie zwykłym wariantem zabawy dołączonym do wydanej w ubiegłym roku podstawki, ale okazuje się, że szczegóły sieciowej rozgrywki znalazły się w już wydanym tytule. Gracze natrafili na dwa tryby: Napady oraz Deathmatch.

Według przedstawionych informacji, Napady mają prezentować misje, które znamy z głównego wątku, ale do rozgrywki zostanie zaproszonych kilku graczy – w zabawie istotną rolę mogą odgrywać klasy postaci, a w kodzie znaleziono cztery typy bohaterów: „Solo, Assassin Netrunner i Techie”.

Set Heist State
Set spawn point tag that will be used to spawn new players during the mission
Spawn tag: %s

MP.Heist.DebugMessageNameChanged
MP.Heist.MessagePlayerReady
MP.Heist.SetPlayerCharacterClass 
++ %s joined the heist
— %s left the heist
Character.Cpo_Muppet_Solo
Character.Cpo_Muppet_Assassin
Character.Cpo_Muppet_Netrunner
Character.Cpo_Muppet_Techie
lobby
cpo_heist_started
Character.Cpo_Muppet_Default
Character.
Character.Cpo_Default_Player
Waiting for players
Waiting for additional players… %u
> Match starts in %u <
Respawn in %u seconds
> Match ends in %u <
GAME FINISHED

Waiting for players…
> Heist starts in %u <
Waiting for players to get ready…
Duplicate characters detected
Respawning player…
Waiting for other players to get ready…
PRESS D-Pad Down / ‘X’ WHEN READY
use the debug menu to switch your character
Player is dead
> Heist ends in %u <
VICTORY

players in the Gather Area
Waiting for other players…
Go to the gather area 

W przedstawionych informacjach pojawia się wzmianka o czymś na wzór HUB-a, w którym wylądują gracze i dopiero od tego momentu rozpoczną napad. W szczegółach znaleziono nawet pełną tabelę wyników:

PLAYER NAME | KILLS | DEATHS | STATUS | PING | ID
PLAYER NAME |
KILLS |
DEATHS |
STATUS |
PING |
PLAYER NAME
DEAD
ALIVE
P L A Y E R S

W Cyberpunku 2077 odgrzebano nawet informacje o rozgrywce Deathmatch – tutaj znaleziono komunikaty, które mają wylądować na ekranie gracza podczas rozgrywki:

++ %s joined the match
>> %s killed %s
You sent yourself directly to hell! Please don’t come back
Wow! You killed yourself… Bravo.
Your bullet was stronger than your self-esteem
Your shot destroyed your own body and soul. Duh
You sent %s directly to hell!
Wow! You killed %s without compassion
Your bullet was stronger than %s’s head
Your shot destroyed %s’s body and soul
%s sent you directly to hell!
Wow! %s killed you without compassion
%s’s bullet was stronger than your head
%s’s shot destroyed your body and soul
AllowJoinInProgressDM

Trzeba na pewno zaznaczyć, że wszystko może się dosłownie zmienić, ponieważ prace nad Cyberpunkiem 2077 Multiplayer wciąż trwają – aktualnie pojedynki odbywają się na serwerach P2P (bez dedykowanych), co jednak nie jest dziwne biorąc pod uwagę, że pliki są testowane przez samych deweloperów.

Nie powinno także nikogo dziwić, że szczegóły pozycji pojawiły się w podstawowym Cyberpunku 2077 – w końcu pozycja single-player będzie podstawą dla nowej gry.

Źródło: https://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/first-cyberpunk-2077-multiplayer-details-leaked-dataminers/

Tagi: CD Projekt CD Projekt RED Cyberpunk 2077