Amazon podsumował rok, przedstawiając listy najchętniej kupowanych produktów. Gracze ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii (2 najbardziej znaczące rynki) ponownie z największą przyjemnością sięgali po tytuły ze stajni Nintendo – w USA aż 8 z 10 gier to produkcje ekskluzywne dla Nintendo Switcha.
Big N ma za sobą niezwykle udane 12 miesięcy, mimo iż Japończycy nie udostępnili kolejnej Zeldy czy oczekiwanej Bayonetty. Żadną jednak niespodzianką nie będzie nowina, że Animal Crossing: New Horizons podbił rynek, a sympatycy konsolowej rozgrywki ze sporym entuzjazmem wybierali kolekcję Super Mario lub inne tytuły przygotowane wyłącznie na hybrydowy sprzęt Nintendo.
Sprzedaż gier Amazon (Stany Zjednoczone)
- Animal Crossing: New Horizons (Fizyczna wersja)
- Super Mario 3D All-Stars
- Mario Kart 8 Deluxe
- Super Smash Bros. Ultimate
- Animal Crossing: New Horizons (Cyfrowa wersja)
- Cyberpunk 2077 (PS4)
- Ring Fit Adventure
- Hyrule Warriors: Age of Calamity
- The Last of Us Part II
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Sprzedaż gier Amazon (Wielka Brytania)
- Animal Crossing New Horizons
- FIFA 21 (PS4)
- Minecraft (Switch)
- Super Mario 3D All-Stars
- FIFA 21 (Xbox One)
- Just Dance 2021 (Switch)
- The Last of Us Part II
- Cyberpunk 2077 (PS4)
- Assassin’s Creed Valhalla (Xbox One)
- Assassin’s Creed Valhalla (PS4)
Warto odnotować, że Cyberpunk 2077 cieszył się niemałą popularnością – RPG zadebiutował w grudniu, jednak w Stanach Zjednoczonych zdołał pobić wynik między innymi The Last of Us 2 (największa liczba GOTY). Co ciekawe, w zestawieniu sklepu uwzględniona jest wersja pozycji wyłącznie na PlayStation 4. Assassin’s Creed Valhalla zaliczył rekordowy start, dzięki czemu załapał się do TOP 10 w Wielkiej Brytanii, choć uplasował się poniżej przygody V.