Marvel's Spider-Man: Miles Morales w reklamie. Sony przypomina o tytule startowym PS5
Marvel's Spider-Man: Miles Morales to aktualnie jedna z najpopularniejszych gier na PS5 (co potwierdzają pierwsze wyniki sprzedaży). Sony postanowiło jeszcze pomóc trochę marketingowo temu exclusive'owi.
Według ostatnich danych to właśnie Marvel’s Spider-Man: Miles Morales sprzedaje się najlepiej spośród gier wydanych na PS5 w USA. W Europie gra musiała ustąpić przez Call of Duty: Black Ops Cold War, które uplasowało się w rankingu sprzedaży na 1 lokacie (Marvel’s Spider-Man: Miles Morales zajęło drugie miejsce na Starym Kontynencie).
Dzisiaj Sony przypomina nam o swoim hicie. Wydawca opublikował utrzymany w komicznym nastroju filmik, do którego zaproszono autorów podcastów z serii "Just the Facts", Jonah Jamesona oraz Danikę Hart. Motywem przewodnim jest tutaj apka "Friendly Neighborhood", dostępna w grze.
Niestety sama gra Marvel’s Spider-Man: Miles Morales nie zachwyciła w takim stopniu, jak poprzedni exclusive wydany z PS4. Recenzenci narzekali przede wszystkim na krótki czas zabawy - ok. 7-8 godzin w kampanii.
Przy okazji sprawdźcie poniżej, jak tytuł wygląda z włączonym raytrancingiem w niedawno wprowadzonym do gry trybie 60 fps + RT.