Microsoft Flight Simulator. Asobo pokazuje, jak odtworzyło w niesamowitych detalach całą planetę

Gry
1282V
Microsoft Flight Simulator. Asobo pokazuje, jak odtworzyło w niesamowitych detalach całą planetę
Bartosz Dawidowski | 03.12.2020, 07:12

The Last of Us Part II jest piękne, ale prawdziwy przełom wizualny w tym roku według wielu osób wydarzył się w Microsoft Flight Simulator.

Odtworzenie całego świata to nie lada wyzwanie. Podjęło się go studio Asobo w Microsoft Flight Simulator, zgarniając za swoje dzieło zasłużone, bardzo wysokie oceny. Gra zgarnęła oceny na średnim poziomie 9,1/10.

Dalsza część tekstu pod wideo

Ekipa Asobo w nowym materiale wideo redakcji Noclip postanowiła przybliżyć nam, jak kreowała grafikę w Microsoft Flight Simulator. Jednym z większych wyzwań firmy była masowa korekta niedoskonałości występujących na zdjęciach satelitarnych z Bing Maps, na których bazie generowany jest obraz. Firma musiała wyeliminować z dostępnych materiałów satelitarnych chmury i przeprowadzić korektę barwną wszystkich materiałów. Drugim, wielkim wyzwaniem było "zamalowanie" świata gry drzewami w odpowiednich miejscach. W przypadku wygenerowania miast firma skorzystała z zewnętrznej technologii, czemu możecie przyjrzeć się w 16 minucie nagrania.

Większość tych wyzwań oddelegowano dla algorytmów SI, które rozpoznawały zadane miejsca na mapach satelitarnych i wprowadzały w nich niezbędne korekty, tak by uzyskać możliwie najbardziej realistyczne środowisko 3D. Wszystko przy wsparciu technologii Azure.

Asobo cały czas rozwija Microsoft Flight Simulator. Ostatnio gra dorobiła się aktualizacji znacznie upiększającej Stany Zjednoczone. Warto zobaczyć to w akcji.

Źródło: własne

Komentarze (55)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper