Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 13.11.2020 09:12
xbox series x
1442V

Xbox Series X|S w reklamie z przeglądem dostępnych gier. Nie zabrakło polskiego akcentu

W dniu premiery okazało się, że Xbox Series X reklamowany był mocnym, polskim akcentem (dokładnie nadciągającym Cyberpunkiem 2077). Sprawdźmy, jakie motywy podkreśla Microsoft w najnowszym klipie promocyjnym Xbox Series X oraz Xbox Series S.

Assassin's Creed Valhalla, Watch Dogs Legion, Gears Tactics, Yakuza: Like a Dragon - takie tytuły umieszczono w najnowszej, oficjalnej reklamie Xbox Series X i Xbox Series S. To w pierwszej kolejności, bo następnie w materiale wideo pojawiają się trochę mniej istotne wydawnictwa, takie jak np. Bright Memory, przygotowywane od 5 lat przez jednego chińskiego dewelopera. Zobaczyć też możemy gameplay z najnowszego projektu Obsidian, czyli z Grounded, z Halo: The Master Chief Collection, DIRT 5, Falconeer, Gears 5, Scarlet Nexus czy z Forza Horizon 4.

Microsoft nie zapomniał też o polskim projekcie pt. The Medium od ekipy Bloober Team, która planuje premierę swego dzieła na styczeń 2021 r. O tej niezwykle intrygującej produkcji, która trafi wyłącznie na Xbox Series X/S oraz PC przeczytacie tutaj. W klipie nie omieszkano też wspomnieć o bardzo bogatej ofercie w abonamencie Xbox Game Pass.

Konsola weszła już do sprzedaży na wszystkich rynkach świata i wygląda na to, że cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Phil Spencer już napisał, że premiera Xbox Series X/S jest największa w historii konsol Microsoftu ("w 24 godziny sprzedano więcej nowych konsol, niż kiedykolwiek wcześniej").

Źródło: YouTube

Tagi: Microsoft xbox Xbox Series X