Spider-Man Remastered. Zapowiedziany ray tracing na PS5 poddany analizie

Gry
2080V
Spider-Man Remastered. Zapowiedziany ray tracing na PS5 poddany analizie
Kajetan Węsierski | 04.10.2020, 08:30

Wokół odświeżonej wersji przygód Spider-Mana na PlayStation 5 pojawiła się cała masa kontrowersji, które dyskutowane są we wszystkich zakątkach w Internetu - jednym z nich jest technologia śledzenia promieni. 

Marvel's Spider-Man Remastered to projekt wywołujący skrajne emocje. Z jednej strony zdaje się bardzo oczekiwany, ale z drugiej wiele decyzji Sony jest bardzo niezrozumiałych. Niedawno mogliśmy przyjrzeć się różnicom wersji na PS4 i PS5 i wielu graczy podkreślało kąśliwie, że największą różnicą stanowi twarz aktora, którą kontrowersyjnie zmieniono

Dalsza część tekstu pod wideo

Jedną z najgłośniej obiecywanych rzeczy jest implementacja technologii śledzenia promieni. Tu także fani podchodzili bardzo sceptycznie, ale sprawę na tapet postanowili wziąć spece z Digital Foundry. Jeden z współtwórców kanału, Alex, postanowił dokładnie przeanalizować, czy rzeczywiście mamy tam do czynienia z ray tracingiem. 

Konkluzją materiału jest wniosek, że mamy tu do czynienia z jednymi z pierwszych prac na najnowocześniejszej technologii. Zdecydowanie warto obejrzeć cały materiał, albowiem świetnie opisano działanie funkcji, która ma być jednym z ważniejszych elementów nadchodzącej odsłony Marvel's Spider-Man Remastered. Koniecznie dajcie znać, co myślicie! 

Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=crjbA-_SoFg

Komentarze (61)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper