Microsoft zadba o Dynamic Latency Input nawet w już wydanych kontrolerach. Firma przygotuje aktualizację
Microsoft na każdym kroku stara się potwierdzić swoje otwarte podejście dla wielu generacji. Korporacja przygotowała technologię Dynamic Latency Input, która choć na początku będzie dostępna wyłącznie w padach z Xboksa Series X i Xboksa Series S, to w przyszłości zostanie udostępniona także dla kontrolerów z Xboksa One.
Xbox Series X jest promowany przez Microsoft jako „najbardziej wydajna i kompatybilna konsola nowej generacji”. Korporacja potwierdziła już pełne wsparcie gier oraz urządzeń z Xboksa One, ale jak się okazuje, Amerykanie chcą nawet wykorzystać nową technologię do ulepszenia już wydanych padów.
Microsoft już wcześniej potwierdził przygotowanie Dynamic Latency Input – rozwiązanie minimalizuje opóźnienie podczas wciskania przycisków i ma zapewnić niedostępną wcześniej płynność rozgrywki. Dane będą docierać błyskawicznie do konsoli.
Aktualnie Dynamic Latency Input będzie dostępny wyłącznie w nowych padach Microsoftu, ale Tom Warren potwierdził w rozmowie z przedstawicielami amerykańskiej korporacji, że w przyszłości także kontrolery z Xboksa One skorzystają z DLI.
Microsoft is adding its Dynamic Latency Input (DLI) to existing Xbox One controllers next year, and it will work when paired to Series S or Series X console. DLI is designed to keep the controller in sync with the game for analog and digital inputs to reduce latency and input lag
— Tom Warren (@tomwarren) September 17, 2020
Jest to naprawdę dobra opcja dla graczy, którzy chcą kupić nową konsolę, ale mają w domach wiele padów z Xboksa One. Przyszła aktualizacja zapewni odpowiednie wsparcie, które pozwoli graczom w lepszy sposób wykorzystać już posiadany sprzęt.
Xboksa Series X i Xboksa Series S zamówimy w przyszłym tygodniu.