Iza Łęcka Iza Łęcka 10.09.2020 08:51
Skull & Bones
651V

Skull & Bones wciąż powstaje. Ubisoft potwierdza zmiany w grze

Ubisoft przypomina światu o Skull & Bones. Choć piracka przygoda wciąż powstaje, deweloperzy potrzebują znacznie więcej czasu na opracowanie satysfakcjonującej produkcji dla wszystkich korsarzy, rozbójników i żeglarzy.

O Skull & Bones po raz pierwszy pisaliśmy podczas E3 2017, gdzie zaprezentowano efektowny zwiastun oraz całkiem przyjemny gameplay. Ubisoft zapowiadał szybką premierę, jednak z czasem debiut był systematycznie opóźniany i, co gorsza, brakowało informacji o kolejnych etapach prac. Redakcja VGC informowała, że tytuł został zresetowany i powstanie jako „gra-jako-usługa”. Obecnie otrzymaliśmy potwierdzenie tych doniesień.

Ubisoft potwierdził, że Skull and Bones nie zostanie zaprezentowane na dzisiejszym Ubisoft Forward. Tytuł wciąż powstaje, a zespoły z Ubisoft Singapur są „w pełni zaangażowanie, by wprowadzić grę na rynek oraz wspierać ją przez wiele lat”.

Deweloperzy potrzebują więcej czasu, ale jak podkreślają pragną stworzyć „coś większego dla Skull & Bones”, a ambitne podejście do projektu związane jest z wyzwaniami, które skutkują opóźnieniem premiery.

Całą wiadomość na stronie Ubisoftu przedstawiła Elisabeth Pellen – nowa dyrektor kreatywna – która potwierdziła, że „ewolucja” Skull & Bones wymagała świeżego spojrzenia na pozycję. Trzeba jednak zaznaczyć, że o owej zmianie informowała redakcja VGC, więc dziennikarze uzyskali od informatorów wszystkie szczegóły dotyczące pozycji.

„W miarę jak Skull & Bones ewoluowała od swojego pierwotnego pomysłu do tego, czym jest teraz, konieczne było również, aby zespół nabrał świeższego spojrzenia. Jestem jedną z tych osób, a dołączyłam do zespołu jako dyrektor kreatywny Skull & Bones nieco ponad dwa lata temu. Jestem częścią głównego zespołu gry, który kieruje wieloma utalentowanymi developerami w Ubisoft Singapore. Od tego czasu wiele nowych talentów dołączyło do naszej globalnej załogi.”

Nad Skull & Bones pracują nie tylko zespoły z Singapuru, ale także deweloperzy z Berlina, Chengdu, Kijowa, Paryża czy z Filipin. Pellen obiecuje wielki powrót produkcji w przyszłym roku:

„Jesteśmy dumni z wykonanej przez nas pracy i mamy nadzieję, że Ty też będziesz, gdy zobaczysz więcej Skull & Bones, kiedy powrócimy w przyszłym roku.”

Źródło: https://news.ubisoft.com/en-us/article/56OPWg2TTgiV54dCwBAHP2/an-update-on-skull-bones

Tagi: Skull and Bones Ubisoft Ubisoft Singapore