Ghost of Tsushima wyciągnie wnioski z negatywnych komentarzy. Twórca zdradził, że uwielbia krytykę

Gry
9115V
Ghost of Tsushima wyciągnie wnioski z negatywnych komentarzy. Twórca zdradził, że uwielbia krytykę
Kajetan Węsierski | 20.07.2020, 00:20

Trzeba przyznać, że Sucker Punch w bardzo zdroworozsądkowy sposób podchodzi do kwestii krytyki, która niewątpliwie pojawia się w kontekście ich najnowszego tytułu.

Ghost of Tsushima zadebiutował w piątek i bardzo szybko przypadł do gustu wszystkim graczom. O powodach takiego stanu rzeczy przeczytacie choćby w naszej recenzji. Świetny wpływ na wyjątkowość gry mogły mieć nietypowe decyzje deweloperów - jak choćby wydłużenie ekranów ładowania, aby dać czas na czytanie wskazówek

Dalsza część tekstu pod wideo

Innym ciekawym podejściem jest to, które zdradził niedawno reżyser kreatywny produkcji, Jason Connell. Przyznał, że choć w Sucker Punch lubią czytać pozytywne komentarze, to te bardziej krytyczne również są dobrze odbieranie. Twórcy starają się wyciągać z nich jak najwięcej lekcji na przyszłość:

Patrzę na to, co ludzie mówią o grze i co im się w niej podoba - widzę, że na Twitterze jest kilka wątków na temat prywatnie zrobionych zrzutów ekranu z gry. 

Jeśli chodzi o nowe IP, które są opracowane w taki sposób, jaki miał miejsce w naszym przypadku, zwłaszcza w dobie pandemii, jestem naprawdę zadowolony z tego, co ludziom spodobało się w tym projekcie, bo ja uwielbiam w nim to samo. Jest to więc bardzo osobiste i satysfakcjonujące. Jestem pewien, że cały zespół czuje to samo i też się tym naprawdę ucieszył.

Nasza gra jest również krytykowana. Uwielbiam to, bo po prostu sprawi, że będziemy lepsi, wiesz? Będziemy na to patrzeć, analizować i trawić - już o tym rozmawialiśmy. Myślę, że to zdrowy aspekt całego procesu. Wypuściliśmy to i świat ma prawo oceniać. Jesteśmy jednak w pełni dumni i zgodnie sądzimy, że Ghost of Tsushima to najlepsza gra, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy.  

Czego by nie napisać, trzeba zgodzić się z Panem Connell'em - wyciąganie wniosków z krytyki, która się pojawia, jest bardzo zdrową sprawą. Pozwala nie tylko przyjąć ją w odpowiedni sposób, ale także zaliczyć pewne lekcje, których owoce będzie można zbierać przy okazji następnych gier. 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.

Źródło: https://www.playstationlifestyle.net/2020/07/18/sp-on-ghost-of-tsushima-reviews/

Komentarze (226)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper