Kajetan Węsierski Kajetan Węsierski 20.07.2020 00:20
Ghost of Tsushima krytyka
8619V

Ghost of Tsushima wyciągnie wnioski z negatywnych komentarzy. Twórca zdradził, że uwielbia krytykę

Trzeba przyznać, że Sucker Punch w bardzo zdroworozsądkowy sposób podchodzi do kwestii krytyki, która niewątpliwie pojawia się w kontekście ich najnowszego tytułu.

Ghost of Tsushima zadebiutował w piątek i bardzo szybko przypadł do gustu wszystkim graczom. O powodach takiego stanu rzeczy przeczytacie choćby w naszej recenzji. Świetny wpływ na wyjątkowość gry mogły mieć nietypowe decyzje deweloperów - jak choćby wydłużenie ekranów ładowania, aby dać czas na czytanie wskazówek

Innym ciekawym podejściem jest to, które zdradził niedawno reżyser kreatywny produkcji, Jason Connell. Przyznał, że choć w Sucker Punch lubią czytać pozytywne komentarze, to te bardziej krytyczne również są dobrze odbieranie. Twórcy starają się wyciągać z nich jak najwięcej lekcji na przyszłość:

Patrzę na to, co ludzie mówią o grze i co im się w niej podoba - widzę, że na Twitterze jest kilka wątków na temat prywatnie zrobionych zrzutów ekranu z gry. 

Jeśli chodzi o nowe IP, które są opracowane w taki sposób, jaki miał miejsce w naszym przypadku, zwłaszcza w dobie pandemii, jestem naprawdę zadowolony z tego, co ludziom spodobało się w tym projekcie, bo ja uwielbiam w nim to samo. Jest to więc bardzo osobiste i satysfakcjonujące. Jestem pewien, że cały zespół czuje to samo i też się tym naprawdę ucieszył.

Nasza gra jest również krytykowana. Uwielbiam to, bo po prostu sprawi, że będziemy lepsi, wiesz? Będziemy na to patrzeć, analizować i trawić - już o tym rozmawialiśmy. Myślę, że to zdrowy aspekt całego procesu. Wypuściliśmy to i świat ma prawo oceniać. Jesteśmy jednak w pełni dumni i zgodnie sądzimy, że Ghost of Tsushima to najlepsza gra, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy.  

Czego by nie napisać, trzeba zgodzić się z Panem Connell'em - wyciąganie wniosków z krytyki, która się pojawia, jest bardzo zdrową sprawą. Pozwala nie tylko przyjąć ją w odpowiedni sposób, ale także zaliczyć pewne lekcje, których owoce będzie można zbierać przy okazji następnych gier. 

Źródło: https://www.playstationlifestyle.net/2020/07/18/sp-on-ghost-of-tsushima-reviews/

Tagi: Ghost of Tsushima Sony Interactive Entertainment Sucker Punch