PC to najpotężniejsza platforma do gier. Phil Spencer potwierdza, że to komputery otrzymują najlepsze wersje

Gry
1933V
PC to najpotężniejsza platforma do gier. Phil Spencer potwierdza, że to komputery otrzymują najlepsze wersje
Kajetan Węsierski | 11.07.2020, 10:15

Phil Spencer, szef Xboksa, zdradził w niedawnym wywiadzie kilka ciekawych informacji na temat gier. Przekazał, że PC ma ogromną przewagę, jeśli chodzi o ich jakość. 

Phil Spencer udzielił niedawno bardzo ciekawego wywiadu, w którym poruszył temat polityki "generacyjnej ekskluzywności", którą uskutecznia Sony. Skrytykował on takie działania i przekazał, że Xbox wciąż zamiesza dążyć do rozwoju cross-genu i na pewno nie wpłynie to w żaden sposób na jakość projektów wydawanych na Xbox Series X. 

Dalsza część tekstu pod wideo

W tym samym wywiadzie poruszył także temat gier na PC. Użył tego, jako przykładu, który miał dowieść, że wydawanie gier na różne wersje nigdy nie jest przeszkodą. Zdradził przy tym, że zazwyczaj to właśnie na PC pojawiają się najlepsze i najbardziej rozwinięte wersje:

Jest prawie pewne, że gdy deweloper buduje edycję gry na Windowsa, to ta jest najpotężniejszą i najbogatszą wersją. Widać, że niektóre z naszych gier konsolowych po przeniesieniu na PC, nawet te od konkurencji, wypadają zdecydowanie lepiej. Ekosystem PC jest jednak bardziej zróżnicowany, jeśli chodzi o sprzęt.

Nie jest to bynajmniej żadnym zaskoczeniem, ale potwierdza wiele doniesień z ostatnich lat. Wystarczy choćby prześledzić szczegóły związane z wersją demonstracyjną Unreal Engine 5 albo rzucić okiem na porównanie Horizon Zero Dawn w wersji na PS4 Pro oraz PC

Źródło: https://www.dualshockers.com/xbox-head-phil-spencer-says-cross-gen-titles-wont-effect-quality-for-xbox-series-x/

Komentarze (222)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper