Krzysztof Grabarczyk Krzysztof Grabarczyk 31.03.2012 11:54
Cała nadzieja w Sorcery?
666V

Cała nadzieja w Sorcery?

Nie da się ukryć, że PlayStation Move oferuje bardzo niewiele wartych uwagi tytułów. Sony jednak zapewnia, że to właśnie dzięki nadchodzącemu Sorcery sytuacja ulegnie zmianie a gracze zarówno core'owi jak i casulaowi dostrzegą ogromny potencjał PS Move, właśnie dzięki tej produkcji. 

xxxxx

 

W dodatku Sony zarzeka się, że możliwości oferowane przez Sorcery udowodnią wszystkim niedowiarkiom, że ich kontroler ma przewagę nad konkurencyjnym Kinectem i nawet Wii. Te stwierdzenia w obliczu zwłaszcza konsoli Nintendo, która poszczycić się może choćby wydaną w listopadzie, fenomenalną Zeldą: Skyward Sword brzmią dość poważnie. Nowa Zelda została sklasyfikowana przez recenzentów jako gra pokazująca, że przyszłość gamingu to kontrolery ruchu. Czyżby to samo czekało nas właśnie w Czarnoksiężniku? Tak właśnie twierdzi Brian Upton, dyrektor kreatywny Santa Monica Studio w wywiadzie udzielonym dla IndustryGamers

 

 

"To jest mocniejsze, przejrzystsze, bardziej precyzyjne. Sądze, że nie znajdziecie podobnej gry na Kinect czy Wii. Myślę, że pod względem technicznym nie byłyby w stanie wygenerować takiego rodzaju rozgrywki"

 

 

Sorcery od czasu pierwszej prezentacji na targach E3 2010 przeszło znaczące zmiany w kwestii oprawy, designu i możliwości oferowanych przez kontroler. Upton dodał, że podoba mu się polityka Sony we wspieraniu developingu gry, ponieważ dzięki temu udowadnia, że Move jest znacznie lepszy i inny niż inne platformy wykorzystujące podobne technologie (wiadomo o kim mowa). Zespół bardzo dba o to, aby gra okazała się przystępna dla niedzielnych graczy, oraz dla tych bardziej wymagających. Upton mocno się tym chwalił w rzeczonym wywiadzie. Jakie naprawdę jest Sorcery? Przekonamy się już niebawem a czy Wy sięgniecie po magiczną różdźkę czarnoksiężnika?

Tagi: