Tim Schafer ujawnia prototypy gier
Szef studia Double Fine był gościem specjalnym nowojorskiego uniwersytetu. Oprócz wykładu odnośnie prowadzenia studia produkującego gry, Tim Schafer zademonstrował 2 prototypy gier na Kinecta.
Szef studia Double Fine był gościem specjalnym nowojorskiego uniwersytetu. Oprócz wykładu odnośnie prowadzenia studia produkującego gry, Tim Schafer zademonstrował 2 prototypy gier na Kinecta.
Pierwszy z nich przedstawiał dwóch skazańców w więziennej celi oraz brzytwę leżącą pomiędzy nimi na ziemi. Gracz nie wcielał się w żadną z widocznych postaci, w zamian za to posiadał moc amuletu, który wpływał na wydarzenia na ekranie za pomocą emocji. Te emocje to uwielbienie oraz nienawiść - obydwie są przypisane do rąk gracza. Zabawa polegała na wskazywaniu miejsc i wchodzeniu w interakcje z odpowiednim nastawieniem:
Drugi projekt powstał 2 lata temu dla anonimowego wydawcy, który pod wpływem poparności Heavy Rain zażądał stworzenia czegość w tym samym stylu, tyle że z wykorzystaniem gestów i ruchów na sensorze Kinect: