Square Enix nie rozumie Activision
Sytuacja z developingiem True Crime: Hong Kong ma za sobą długą podróż. Projekt miał już zostać skasowany gdy inicjatywę przejęło Square Enix pod nazwą Sleeping Dogs. Decyzji Activision o wstępnym porzuceniu produkcji gry nie rozumie Alastair Cornish z londyńskiego oddziału SE.
Sytuacja z developingiem True Crime: Hong Kong ma za sobą długą podróż. Projekt miał już zostać skasowany gdy inicjatywę przejęło Square Enix pod nazwą Sleeping Dogs. Decyzji Activision o wstępnym porzuceniu produkcji gry nie rozumie Alastair Cornish z londyńskiego oddziału SE.
W wywiadzie udzielonym dla incgamers.com stwierdził, że po ujrzeniu otrzymanego wówczas kodu w akcji, on i reszta ekipy nie była w stanie zrozumieć czemu Activision postanowiło ze swojej strony przerwać pracę nad grą. Wychodzi więc na to, że już wtedy tytuł mógł być prawie ukończony. W takim razie co dodało Square Enix? Z wypowiedzi Cornisha wynika, że większa ilość czasu pozwoliła im na doszlifowanie już i tak ponoć znakomicie prezentujących się lokacji i wszelkich detali. Studio ma także w swoich szeregach ludzi pracujących przy Batman: Arkham Asylum oraz Just Cause 2. Alastair jest przekonany, że pozytywnie przełoży się to na otwartość świata gry. Sleeping Dogs ukaże się w sierpniu. Oby SE zafundowało nam solidną zajawkę przed GTA V.