Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 14.04.2020 21:58
Zostań w domu rób gry Polska Akcja
479V

Wielki finał akcji #ZostanWDomuRobGry

Pod koniec marca zapowiadaliśmy na portalu wielkie wydarzenie rodzimej branży gier. #ZostanWDomuRobGry zostanie zakończone już jutro, organizatorzy ogłoszą zwycięzców i z tej okazji poznaliśmy kilka ciekawych liczb dotyczących projektu.

Akcja #ZostanWDomuRobGry to tak naprawdę ogólnopolski Game Jam, który miał zachęcić mieszkańców naszego kraju do tworzenia gier we własnych domach. Trudna sytuacja na świecie sprawiła, że sympatycy kreowania produkcji nie mogą spotkać się na specjalnych wydarzeniach, więc zdecydowano się na zorganizowanie cyfrowej imprezy.

W #ZostanWDomuRobGry wzięło udział 873 uczestników, 369 zespołów i zainteresowani zaprezentowali aż 260 gier! Wszystkie poradniki zobaczono niemal 12000 razy – to łącznie 141614 minut nauki tworzenia gier. Teraz ponad 40 jurorów wybierze najlepsze tytuły, które zostaną nagrodzone – wielkie ogłoszenie wyników odbędzie się już jutro o godzinie 20:00. Wszystkie szczegóły zostaną przedstawione na kanale Polskiego Gamedevu.

Wasze gry oceniają Aleksander Kauch (11 bit studios), Artur Kurkowski, Fredereic Raducki i Paweł Wojciechowski (Boombit), Artur Reterski (Vile Monarch), Barnaba Siegel (Polygamia/WP Tech), Bartek Sawicki i Jakub Grabka (Flying Wild Hog), Bartłomiej Gajewski (Jutsu Games), Dominik Gotojuch (Robot Gentleman), Emil Leszczyński (Sim Fabric), Grzegorz Brol (Huuuge Games), Jakub Zgierski (FINA), Jan Chichłowski (Orbital Knight), Jan Kleszczyński (Nano Games), Kacper Szrubarczyk (Ice Code Games), Konstanty Kalicki (Thing Trunk), Krzysztof Papliński (Gaming Company), Krzysztof Szczudłowski (Draw Distance), Łukasz Rosiński (Varsav Game Studios), Łukasz Spierewka (Afterburn), Maciej Miąsik (Pixel Crow), Marcin Borkowski (“PIXEL”), Marcin Chełkowski (Ten Square Games), Maria Bledowska (Digital Dragons), Mateusz Wcześniak (Movie Games), Michał Rogowski (PlayWay), Michał Stawicki (Creepy Jar), Paweł Schreiber (Uniwersytet Kazimierza Wielkiego), Paweł Weder (Reality Games), Piotr Mistygacz i Tymon Smektała (Techland), Rafał Szrajber (ASP Łódź), Tomasz Miecznikowski, ZagrajnikTV, NRGeek i Dealereq (agencja LifeTube), Mateusz Gołąb i Michał Filipek (Agencja Galaktus), Marta Adamska (GOG) oraz Maciek Szcześniak (Warszawska Szkoła Filmowa).

Zostań w Domu i rób Gry akcja podsumowanie

Sprawdźcie naszą publicystykę:

Źródło: https://polskigamedev.pl/zostanwdomurobgry-wielki-final/

Tagi: polska zostań w domu ZostanWDomuRobGry