Final Fantasy VII Remake mogło zostać streszczeniem oryginału. Twórcy tłumaczą podzielenie gry na fragmenty

Gry
1759V
Final Fantasy VII Remake mogło zostać streszczeniem oryginału. Twórcy tłumaczą podzielenie gry na fragmenty
Wojciech Gruszczyk | 23.03.2020, 18:03

Twórcy Final Fantasy VII Remake przygotowują fanów na odświeżoną przygodę i tłumaczą kilka trudnych decyzji. Zespół postanowił podzielić grę na fragmenty, ponieważ w innej sytuacji nie otrzymalibyśmy całej opowieści.

Final Fantasy VII Remake trafi do graczy na początku kwietnia, ale od premiery otrzymamy dostęp wyłącznie do fragmentu historii. Twórcy zdecydowali się podzielić grę na fragmenty i zespół odpowiedzialny za opowieść postanowił przybliżyć graczom powody tej decyzji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na blogu Square Enix pojawiła się większa notka, w której Yoshinori Kitase (producent) i Naoki Hamaguchi (reżyser) opowiadają o tytule. Przed rozpoczęciem przygotowania nowej wersji deweloperzy długo rozważali, w jaki sposób mogą zająć się odświeżeniem legendarnej pozycji.

Yoshinori Kitase podkreślił, że jego zespół długo myślał, które części Final Fantasy VII są tak naprawdę najważniejsze, ale dość szybko Square Enix zrozumiało, że w zasadzie nie mogą nic wyciąć z oryginału. Twórcy stanęli przed wyzwaniem – chcieli od początku zapewnić najwyższą jakość, ale było to problematyczne:

„Na początku projektu mieliśmy dwa kierunki, które mogliśmy wybrać. Pierwszym z nich było stworzenie projektu o najwyższym możliwym poziomie grafiki, jakości wizualnej i szczegółowości, a zarazem nie usuwanie niczego, co fani chcieliby zobaczyć. Zamiast tego rozwinęlibyśmy oryginalną grę, aby uczynić ją czymś jeszcze bardziej wciągającym. Druga opcja polegała na zaproponowaniu całej oryginalnej gry w jednym wydaniu. Ale żeby to działało jak w nowoczesnej produkcji, nie bylibyśmy w stanie osiągnąć najwyższej jakości wizualnej i musielibyśmy również ograniczyć obszary i sceny z oryginału. Zasadniczo, aby pojedyncze wydanie było wykonalne, powstała w ten sposób gra stałaby się streszczeniem oryginalnej historii, a my stwierdziliśmy, że fani nie byliby z tego zadowoleni. Ostatecznie zdecydowaliśmy, że najlepszą opcją dla projektu będzie przejście na najwyższy możliwy poziom, z rozbudowaną fabułą. Posiadanie więcej niż jednej gry w projekcie pozwoliło nam skupić się na zachowaniu wszystkiego, co ludzie kochali od oryginału, zagłębiając się w szczegóły i pogłębiając historię bardziej niż dotychczas.”

Deweloperzy wybrali „mniejsze zło”, ponieważ chcieli zapewnić graczom jak najlepszą jakość. Square Enix nie jest jednak jeszcze gotowe, by podkreślić, jak wielki jest Final Fantasy VII Remake, ale tytuł jest „samodzielną grą” i posiada „porównywalną wielkość do innych, głównych odsłon Final Fantasy”.

Studio zadbało nawet o sensowny end-game, który ma sprawić, że będziemy chętnie wracać do pozycji.

Warto również sprawdzić:

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy VII Remake.

Źródło: https://square-enix-games.com/en_GB/news/final-fantasy-vii-remake-interview

Komentarze (61)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper