Maciej Klimaszewski Maciej Klimaszewski 09.03.2012 16:15
Rockstar nie szczędzi kasy na Payne'a
573V

Rockstar nie szczędzi kasy na Payne'a

Max Payne 3 to istotna pozycja w bibliotece oferowanych przez Rockstar gier, co potwierdza wielkość budżetu na marketing, zarezerwowana dla majowgo hitu. Gwiazda Rocka zamierza uczynić z trzeciej części przygód Maxa medialne zjawisko, co jest precedensową sytuacją pośród wydanych już gier giganta.

xxxxx

 

Kampania reklamowa rozpocznie się w nadchodzącym okresie wiosennym i potrwa aż do czerwcowej premiery pecetowej wersji gry. Max zaznaczy swoją obecność m.in. w trakcie finałów Ligi Mistrzów. Dla Rockstar to największe przedsięwzięcie tego typu w historii, które skorzysta z doświadczeń zebranych podczas promowania Red Dead Redemption oraz L.A. Noire. Firma spodziewa się wysokiej sprzedaży, czego przesłanką już teraz jest bardzo entuzjastyczne podejście różnego rodzaju kanałów dystrybucji. Gra zapowiada się fantastycznie, a odpowiednia reklama powinna pomóc jej sięgnąć po budzące szacunek wyniki sprzedaży. Tym bardziej, iż w marketing wpompuje się konkretne środki, które w przypadku Rockstar powinny oznaczać naprawdę ciężką gotówkę. 

Tagi: max payne 3 Rockstar