Destiny 2 z dużymi zmianami w balansie. Twórcy dopracowują grę

Gry
1398V
Destiny 2 z dużymi zmianami w balansie. Twórcy dopracowują grę
Wojciech Gruszczyk | 21.02.2020, 16:33

Bungie potwierdziło kolejne zmiany w Destiny 2. Gracze mogą liczyć na szereg zmian w broniach, które mają pozytywnie wpłynąć na rozgrywkę. Deweloperzy dopracowali sprzęt – zespół zajął się obrażeniami, zasięgiem oraz nawet przeładowaniem giwer.

Twórcy Destiny 2 wciąż pracują nad poprawą doświadczenia wszystkich graczy. Studio w tym tygodniu postanowili zająć się bronią i oferują szereg drobnych poprawek (obrażenia, zasięg, przeładowanie), by zapewnić graczom odpowiednią zabawę. Niektóre zmiany zostaną dodane wraz z rozpoczęciem Sezonu, a kolejne trafią do produkcji wraz z wyzwaniami PvE.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tak deweloperzy zapowiadają nowości:

„W Sezonie wprowadziliśmy sporo zmian w niektórych rodzajach broni, obok zmian w mieczach, które zapowiadaliśmy dwa tygodnie temu. Chociaż nie są to jeszcze wszystkie nadchodzące zmiany, to ujawnimy sporą ich część.”

Poznajcie szczegóły zmian:

Brzemię Izanagiego

  • Prędkość animacji Oszlifowanego ostrza nie wpływa już na statystykę przeładowania.
  • Banita został zamieniony na Pełne skupienie.

Karabiny snajperskie

  • Obrażenia zadawane potężnym i lepszym wrogom zostały przywrócone do wartości sprzed Twierdzy Cieni (~-20%).
  • Mnożnik precyzji karabinów dostosowanych został obniżony z 3,25x do 2,95x.
  • Podstawowe obrażenia szybkostrzelnych karabinów snajperskich zostały zmniejszone ze 100 do 90.

Granatniki

  • Granatniki o agresywnej konstrukcji są teraz granatnikami o szybkostrzelnej konstrukcji.
  • Granatniki o szybkostrzelnej konstrukcji mają zmniejszone obrażenia, lecz zwiększoną szybkostrzelność (0,8x). Oprócz tego mają też zwiększone rezerwy.
  • Poprzednio granatniki o agresywnej konstrukcji strzelały szybciej niż te o dopasowanej, ale zadawały takie same obrażenia.
  • Obrażenia potężnym i lepszym wrogom, zadawane ciężkimi granatnikami, zostały obniżone o ~10%.

Lord Wilków

  • Aktywny tryb „Wypuść wilki” teraz znacznie zmniejsza celność broni.

Ostatnie Słowo

  • Rozproszony ogień wpływa teraz na wartość precyzji podczas strzelania bez celowania.
  • Wpływ Rozproszonego ognia został zmodyfikowany.
  • Wartości precyzyjnego strzelania bez celowania / przy celowaniu zostały zmienione z 67,95/67,95 na 68,27/52,2.
  • Wartości nieprecyzyjnego strzelania bez celowania / przy celowaniu zostały zmienione z 50,01/50,01 na 38/38.
  • Celowanie nie zapewnia już dodatkowego efektywnego zasięgu (spadek obrażeń).
  • Zmniejszona stabilność przy korzystaniu z myszy i klawiatury.
  • Zmniejszony efektywny zasięg.
  • Aby poprawić korzystanie z broni, zmieniono sposób, w jaki namierzane są cele podczas strzelania bez celowania.

Strzelby

  • Namierzanie celów w strzelbach innych niż pociskowe zostało zmienione tak, by nie brało pod uwagę lokalizacji precyzyjnych.
  • Poprzednio namierzanie celów mogło sprawić, że rozrzut strzału omijał zamierzone miejsce trafienia i większość rozrzutu pudłowała.
  • Kąt stożka odrzutu jest teraz zależny od podrodzaju, a nie od statystyk zasięgu broni.
  • Celowanie w tym rodzaju broni nie zmienia jej efektywnego zasięgu.

Karabiny fuzyjne

  • Namierzanie celów w karabinach fuzyjnych zostało zmienione tak, by nie brało pod uwagę lokalizacji precyzyjnych.
  • Poprzednio namierzanie celów mogło spowodować, że salwa gracza omijała zamierzone miejsce trafienia i większość salwy pudłowała.
  • Spadek zadawanych obrażeń tego rodzaju broni został zmieniony na 0,5x (poprzednio: 0,75x).
  • Efektywny zasięg i wpływ przyrządów optycznych tego rodzaju broni został zmniejszony.
  • Plan zapasowy
  • Plan zapasowy ma teraz zmodyfikowaną siłę rażenia, aby był dostosowany do szybkostrzelnego podrodzaju, gdy jest aktywny.
  • Czas ładowania jest teraz zmodyfikowany tak, aby był dostosowany do szybkostrzelnego podrodzaju *0,85, gdy jest aktywny.

Karabiny automatyczne

  • Potężna komora: Tryb domyślny/precyzyjny 22/35,2 (poprzednio 22/33)
  • Precyzyjny stelaż: Tryb domyślny/precyzyjny 17/27,2 (poprzednio 17/25,5)
  • Dostosowana konstrukcja: Tryb domyślny/precyzyjny 15,75/25,2 (poprzednio 13,75/22)
  • Szybkostrzelny stelaż: Tryb domyślny/precyzyjny 13,4/20,1 (poprzednio 12,5/18,75)

Jak widać deweloperzy nie tracą czasu i dbają o dostosowanie rozgrywki. Te wszystkie drobne detale pozwolą graczom jeszcze bardziej cieszyć się tytułem i pewnie znajdzie się wielu chętnych, którzy z przyjemnością sprawdzą nowości.

Jak zawsze deweloperzy udostępniają także najciekawsze filmiki ostatniego tygodnia:

Filmik tygodnia: Tytani lubią się naparzać

Wyróżnienie: Idealnie przeciętny montaż PvP

Wyróżnienie: Ślub w Śniącym Mieście

Więcej informacji o Destiny 2 na naszym portalu:

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny 2.

Źródło: Bungie

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper