Hitmana: Rozgrzeszenie napędza istny potwór

Gry
977V
Hitmana: Rozgrzeszenie napędza istny potwór
Radek Karmowski | 06.03.2012, 10:07

Na zbliżającej się Game Developers Conference, tradycyjnie odbywającej się w San Francisco, IO Interactive zaprezentuje pokaz mocy swojego autorskiego silnika Glacier 2, na którym to hulać będzie nadchodzący Hitman: Rozgrzeszenie.

Na zbliżającej się Game Developers Conference, tradycyjnie odbywającej się w San Francisco, IO Interactive zaprezentuje pokaz mocy swojego autorskiego silnika Glacier 2, na którym to hulać będzie nadchodzący Hitman: Rozgrzeszenie.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Silnik ten to istne monstrum mogące bez problemów wygenerować do 1200 postaci na ekranie, przy utrzymaniu stałych 30 klatek animacji. Na dodatek, każda z nich może zostać obdarzona indywidualnym wzorcem zachowań oraz będzie można, z każdą z nich wchodzić w interakcję. Wszystko to będzie możliwe dzięki zastosowaniu G2-Crowd Technology, jednej z części składowych Glacier 2.

 

Prezentację poprowadzi Kasper Fauerby, główny programista fizyki w IO Interactive.

Źródło: własne

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper