Hitmana: Rozgrzeszenie napędza istny potwór
Na zbliżającej się Game Developers Conference, tradycyjnie odbywającej się w San Francisco, IO Interactive zaprezentuje pokaz mocy swojego autorskiego silnika Glacier 2, na którym to hulać będzie nadchodzący Hitman: Rozgrzeszenie.
Na zbliżającej się Game Developers Conference, tradycyjnie odbywającej się w San Francisco, IO Interactive zaprezentuje pokaz mocy swojego autorskiego silnika Glacier 2, na którym to hulać będzie nadchodzący Hitman: Rozgrzeszenie.
Silnik ten to istne monstrum mogące bez problemów wygenerować do 1200 postaci na ekranie, przy utrzymaniu stałych 30 klatek animacji. Na dodatek, każda z nich może zostać obdarzona indywidualnym wzorcem zachowań oraz będzie można, z każdą z nich wchodzić w interakcję. Wszystko to będzie możliwe dzięki zastosowaniu G2-Crowd Technology, jednej z części składowych Glacier 2.
Prezentację poprowadzi Kasper Fauerby, główny programista fizyki w IO Interactive.