Iza Łęcka Iza Łęcka 09.12.2019 09:49
Sony Collaboration Series
481V

Sony Collaboration Series zapowiedziane. Firma połączy gry, filmy, muzykę i technologie

Sony zapowiedziało Collaboration Series, które połączy różne branże, by wspólnie prezentować projekty przygotowywane przez artystów i projektantów z całego świata. Ważną rolę w inicjatywie odegrają twórcy Dreams.

Japońska korporacja posiada niezwykle interesujący pomysł na połączenie swoich różnych działów - wykorzystując inicjatywę o nazwie Collaboration Series i przy jednej kampanii marketingowej, reklamowane będą wspólne projekty spod szyldu marki. Promocja połączy artystów z Sony Music Entertainment, gry, filmy oraz technologie.

Pierwszym „projektem eksperymentalnym” będzie wspólna praca rapera DDG ze profesjonalnym skaterem Neenem Williamsem. W informacji prasowej Sony zaznacza, iż kampania jest „częścią trwającej strategii”, której zadaniem jest zaakcentowanie więzi pomiędzy artystami i różnymi „aktywami” Sony (technologia, gry, film).

Bardzo ważną rolę w całym pomyśle odegra Media Molecule, które wykorzystując Dreams będzie tworzyć wirtualne sceny dla muzyków z Sony Music Entertainment. Wizualizacje będą pojawiać się na prawdziwych koncertach. W przyszłym roku zadebiutuje materiał wideo prezentujący Sony Xperia 1, który pojawi się w nadchodzącym „Bad Boys for Life”.

Midori Tomita z Sony podkreśliła, że celem korporacji jest „wypełnienie świata emocji poprzez potęgę kreatywności i technologii”. Wszystkie materiały będą prezentowane przez Sony na serwisie YouTube, a poniżej możecie sprawdzić efekty pierwszej współpracy:

Zapoznajcie się także z wiadomościami dotyczącymi nowej konsoli Sony:

Źródło: https://www.playstationlifestyle.net/2019/12/07/sony-collaboration-series-launched

Tagi: Collaboration Series Sony sony Collaboration Series