GTFO pokazuje system The Rundown. Twórcy zdradzają szczegóły wymagającego shootera

Gry
792V
GTFO pokazuje system The Rundown. Twórcy zdradzają szczegóły wymagającego shootera
Wojciech Gruszczyk | 21.11.2019, 17:07

GTFO zbliża się do Wczesnego Dostępu, więc twórcy właśnie zaprezentowali system, który może w ciekawy sposób ożywić grę. Deweloperzy chcą mieć pewność, że nie będziemy się nudzić i z tego powodu przygotowali „The Rundown”.

GTFO wciąż nie jest dostępne dla wszystkich śmiałków, ale już wkrótce shooter trafi do Wczesnego Dostępu. Od początku zainteresowani otrzymają dostęp do systemu „ The Rundown”, w który w ciekawy sposób rozbuduje grę i pozwoli uczestniczyć w wymagających misjach.

Dalsza część tekstu pod wideo

Mechanika nie jest specjalnie rozbudowana, ale opiera się na bardzo dobrych założeniach – w GTFO wcielimy się w członków grupy, która musi wykonywać zadania „Naczelnika”. Misje opierają się na eksplorowaniu kolejnych kompleksów – im przedzieramy się dalej, tym mamy szansę wpaść na coraz to potężniejszych oponentów.

„Każde zlecenie w The Rundown reprezentuje wyprawę do innej części kompleksu, gdzie środowisko, populacja potworów, cel i inne warunki mogą się znacznie różnić i oferować odmienne wrażenia płynące z rozgrywki” - tłumaczy Simon Viklund, jeden z założycieli 10 Chambers Collective i narrator wideo opisującego mechanikę.

Istotną rolę w GTFO odgrywa czas, ponieważ po zakończeniu odliczania, The Rundown zostanie odświeżone. Gracze następnie zmierzą się z kolejnymi celami, a ich misje rozpoczną się w zasadzie od początku. Twórcy chcą w ten sposób ciągle oferować zainteresowanym nowe wyzwania, bo akurat poziom trudności w tym tytule osiągnie bardzo wysoki poziom.

GTFO zostanie wydane jako Early Access na Steamie najprawdopodobniej jeszcze w tym roku (sugerowana cena: 34,99 USD). Chcecie wypróbować grę jeszcze wcześniej? Musicie wskoczyć na witrynę produkcji i stać się jednym z ambasadorów.

„Faza Early Access GTFO będzie ekscytująca – przetestujemy w niej koncepcję The Rundown: ile wypraw powinno być uwzględnionych, jak długo powinny trwać, jakie doświadczenia generuje każda z nich itp. Będzie to okres prób i eksperymentów, które naszym zdaniem będą bardzo interesujące dla zagorzałych fanów gier kooperacyjnych, którzy również chcą ściśle śledzić rozwój produkcji” - Ulf Andersson, założyciel 10 Chambers Collective.

Warto spojrzeć także na kolejne informacje o GTFO:

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper