Kojima zbiera ekipę do pracy nad nowym MGS
Hideo Kojima dopieszcza FOX Engine i nie tracąc ani chwili czasu wyrusza w poszukiwaniu utalentowanych twórców, którzy wejdą w skład ekipy mającej za zadanie sklecić nowego Metala na next-genowe konsole i PC-ty o wystrzelonych w kosmos konfiguracjach sprzętowych. Deweloper zarzucił nawet koncepcyjną grafiką, której styl od razu przywodzi na myśl "wężową" serię.
Hideo Kojima dopieszcza FOX Engine i nie tracąc ani chwili czasu wyrusza w poszukiwaniu utalentowanych twórców, którzy wejdą w skład ekipy mającej za zadanie sklecić nowego Metala na next-genowe konsole i PC-ty o wystrzelonych w kosmos konfiguracjach sprzętowych. Deweloper zarzucił nawet koncepcyjną grafiką, której styl od razu przywodzi na myśl "wężową" serię.
Oferta pracy wystosowana przez Kojimę oferuje również miejsca zatrudnienia przy rozwijaniu autorskiego FOX Engine, na którym śmigać mają nowe przygody Snake'a. Sama gra oparta być ma na idei otwartego świata i nieliniowej rozgrywki. Koncept, który możecie obadać poniżej przedstawia Naked Snake'a/Big Bossa z psem.