Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 26.10.2019 15:35
f1 2019
520V

F1 2019 z patchem poprawiającym tryb multiplayer. Alex Albon zamienia się miejscami z Pierre Gaslym

F1 2019 doczekało się kolejnej aktualizacji. Tym razem wykonano transfer pomiędzy kierowcami oraz usprawniono tryb sieciowy.

Tegoroczna odsłona królowej sportów motorowych została bardzo dobrze przyjęta przez graczy. Tytuł dobrze sprzedał się w pierwszych dniach, a na serwerach Codemasters codziennie przebywa kilka tysięcy graczy - w chwili pisania newsa, w F1 2019 bawi się niecałe 3 tysiące wirtualnych kierowców.

W najnowszym patchu oznaczonym numerem 1.15 pojawił się wyczekiwany transfer na linii Alexander Albon - Pierre Gasly, którzy to zamienili się fotelami w stajniach Red Bulla podczas letniej przerwy, pomiędzy Grand Prix Węgier, a Grand Prix Belgii. Kolejną znaczącą zmianą jest poprawienie startów sztucznej inteligencji, która za każdym razem robiła to idealnie, przez co gra traciła trochę na realizmie. Do trybu kariery dodano również opcję wyboru partnera zespołowego.

Kolejną znaczącą zmianą jest nowy system dublowania graczy w trybie multiplayer. Od teraz, każdy dublowany jest "duchem", czyli osobą, w którą możemy wjechać, nie robiąc przy tym zagrożenia na torze. Jeśli jesteście posiadaczami najnowszej odsłony F1 i zagrywacie się w tryb sieciowy, sami powinniście wiedzieć, jak bardzo osoby dublowane potrafią uprzykrzyć życie szybszym kierowcom. 

Pełne zmiany:

  • Alexander Albon i Pierre Gasly trafili do zespołu Red Bull Racing oraz Toro Rosso – ta zmiana nie wpłynie na istniejące zapisy stanu gry w trybie kariery
  • Zaktualizowaliśmy wariancję osiągów startowych w wyścigach SI, co sprawia, że w ogólnym rozrachunku SI startuje wolniej
  • Poprawiliśmy logikę odpowiadającą za transfery kierowców odbywające się w połowie sezonu
  • Dodaliśmy opcje umożliwiające wyłączenie transferów kierowców lub ograniczenie ich wyłącznie do okresu poza sezonem
  • Naprawiliśmy problem związany z ziarnistością obrazu generowanego przez określone karty graficzne
  • Naprawiliśmy problem związany ze spadkiem liczby klatek na sekundę, który występował na komputerach stacjonarnych
  • Dublowane bolidy w sesjach online będą teraz miały formę duchów
  • Na początku kariery można teraz wybrać członka zespołu
  • Kary przesunięcia o określoną liczbę miejsc są teraz widoczne w podsumowaniu pól startowych dostępnym przed wyścigiem
  • W trybie kariery gracze nie mogą ponownie dołączyć do zespołu, z którego zostali wyrzuceni w tym samym sezonie
  • Dodaliśmy 26 zupełnie nowych przedmiotów do personalizacji, w tym przedmioty w edycjach halloweenowych

Przypomnijmy, że F1 2019 swoją premierę miało 28 czerwca bieżącego roku. Produkcja jednocześnie trafiła na PC, PS4 oraz Xboksa One.

Warto zajrzeć na:

Źródło: http://blog.codemasters.com/f1-2019-patch-notes/

Tagi: codemasters f1 2019