Borderlands 3. Kreatywny presspack hitu Gearbox przygotowany przez Cenegę

Gry
1674V
Borderlands 3. Kreatywny presspack hitu Gearbox przygotowany przez Cenegę
Roger Żochowski | 18.09.2019, 14:00

Cenega nie raz już zaskakiwała kreatywnymi presspackami przy okazji premier największych hitów. Tym razem padło na akcję z Borderlands 3, która objęła polskich dziennikarzy i influencerów. 

Na PPE zawsze staramy się Wam przekazywać informacje o tym, jakie presspacki dostają polskie media od wydawców i trzeba przyznać, że w przypadku Borderlands 3 oddział PR Cenegi wpadł na bardzo ciekawy pomysł. Otóż w pudełku znalazły się nie tylko elementy przygotowane przez zachodnią centralę, ale spersonalizowana pod danego redaktora niespodzianka.

Dalsza część tekstu pod wideo

Mowa o oprawionych w złotą oprawkę rysunkach wykonanych przez polskiego rysownika. Cenega wykorzystując wizerunki dziennikarzy (za ich zgodą oczywiście), stworzyła ich wersje rodem z gry Borderlands 3 nie zapominając o zainteresowaniach danego redaktora i charakterystycznym komiksowym stylu. W moim przypadku padło na PSX Extreme i zespół Legii Warszawa, któremu kibicuje, ale patrząc na zdjęcia innych zaprzyjaźnionych dziennikarzy z konkurencyjnych redakcji akcja zorganizowana została naprawdę profesjonalnie i miło będzie powiesić taki obrazek nad biurkiem w redakcji. 

Borderlands 3 presspack

W pudle znalazł się również breloczek w kształcie złotego klucza, którym w grze otwieramy najbardziej wartościowe skrzynie z łupem, sztuczna czerwona róża (można je zobaczyć na arcie promującym grę), maska psychola, naszywki z logotypami korporacji, które w B3 produkują bronie oraz miniaturowa giwera do własnoręcznego złożenia i pomalowania. Oczywiście ze sklepu Marcusa. Jest jeszcze Nerfgun - po odpowiedniej przeróbce będzie w sam raz do strzelania w spóźniających się redaktorów. 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Borderlands 3.

Źródło: własne

Komentarze (56)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper