Control zostało znacznie poprawione, ale wciąż ma problemy z wydajnością

Gry
1108V
Control zostało znacznie poprawione, ale wciąż ma problemy z wydajnością
Igor Chrzanowski | 14.09.2019, 13:31

W ostatniej aktualizacji oznaczonej numerkiem 1.03, wydajność Control została znacznie poprawiona, jednakże dzieło Remedy nadal boryka się z poważnymi problemami.

Przy okazji premiery najnowszej gry mistrzów z Remedy Entertainment, sporym echem odbiła się koszmarna wydajność Control na praktycznie wszystkich konsolach dostępnych na rynku.

Dalsza część tekstu pod wideo

Afera stała się o tyle poważna, że twórcy Alana Wake'a i kultowego już Maksa Payne'a od zawsze słynęli z doskonałej pracy i rzadko zdarzały im się techniczne wpadki. Niestety Control pokazało, że rozdrobnienie się na wiele platform nie udało się utalentowanemu zespołowi i przełożyło się bezpośrednio na finalną jakość produkcji.

W zeszłym miesiącu gracze doświadczali podczas swojej przygody spadków nawet do poziomu 10 klatek na sekundę, co jest wręcz niedopuszczalne i niegrywalne. Aktualizacja 1.03 poprawiła wydajność na poziomie zarówno zawartości gry jak i samego kodu i obsługi systemowej. Okazuje się jednak, że nowa łatka nie naprawiła rzeczonych problemów w całości i spadki wciąż się zdarzają - do tego nawet w tych samych miejscach, choć nie tak drastyczne.

Ogólnie Control łatwiej jest utrzymać poziom około 30 klatek na sekundę, lecz największe spadki sięgają około 13-14 klatek.

Źródło: YouTube

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper