Risen 2: świat w ruchu

Gry
601V
Risen 2: świat w ruchu
Bartosz Dawidowski | 03.02.2012, 09:40

Po filmikach o różnych frakcjach, oraz o projektowaniu lokacji do Risen 2, przychodzi pora na nowy materiał, prezentujący kulisy powstawania dzieła Piranha Bytes. Tym razem weźmiemy pod lupę sposób powstawania animacji NPC-ów i głównego bohatera.

Po filmikach o różnych frakcjach, oraz o projektowaniu lokacji do Risen 2, przychodzi pora na nowy materiał, prezentujący kulisy powstawania dzieła Piranha Bytes. Tym razem weźmiemy pod lupę sposób powstawania animacji NPC-ów i głównego bohatera.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Temat motion-capture wraca oczywiście jak bumerang - nie sposób dzisiaj pomyśleć nowego, wysokobudżetowego tytułu, który nie wykorzystywałby tego ułatwienia w pracy animatorów. Deweloperzy opowiadają o swojej współpracy z kaskaderami - można w tym miejscu zobaczyć m.in. kilka symulowanych pojedynków.

Oczywiście motion-capture nie sprawdzi się przy problemie animowana potworów. W tym miejscu deweloperzy musieli opracowywać sekwencję ruchów klatka po klatce.

 


 

Źródło: własne

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper