Wkrótce nowości w konsolowych wersjach PlayerUnknown's Battlegrounds
Konsolowa wersja PlayerUnknown's Battlegrounds jeszcze w tym miesiącu wzbogaci się o nowe opcje w rozgrywce. Najważniejszy wydaje się system biegłości w używaniu broni.
Ekipa Bluehole przedstawiła plan działania w konsolowej wersji PlayerUnknown's Battlegrounds. Już 28 czerwca pojawi się aktualizacja na PlayStation 4 i Xboksie One, która usprawni kilka elementów, dodając do gry m.in. system biegłości w używaniu broni.
Mobilne PlayerUnknown's Battlegrounds ma już ponad 400 milionów graczy
Do tego kolejny balans respawnów na mapie Erangel i Vikendi, a także automatyczne wyposażenie dodatków do broni. Poniżej pełna lista planowanych zmian.
Biegłość w używaniu broni
- Nowa funkcja progresji PUBG z ekskluzywnymi nagrodami.
- Nowy sposób dla graczy, którzy chcą poprawić swoje umiejętności w posługiwaniu się bronią.
Znaczniki taktyczne
- Dodamy nowy znacznik taktyczny do użycia na mapie w 6 różnych sytuacjach (atak, niebezpieczeństwo, obrona, łup, przegrupowanie, pojazd).
Druga regulacja pojawiania się przedmiotów na Erangel
- Zwiększono ogólną liczbę pojawiających się AR (karabinów szturmowych), DMR (karabinów wyborowych) i SR (karabinów snajperskich).
- W czerwcowej aktualizacji polecana mapa zostanie zmieniona z Sanhok na Erangel.
Regulacja pojawiania się przedmiotów na Vikendi
- Niebieska strefa ulegnie zmianom.
- Zwiększono ogólną liczbę pojawiających się AR (karabinów szturmowych), DMR (karabinów wyborowych) i SR (karabinów snajperskich).
Automatyczne wyposażanie dodatków
- Gracze czasami unikali wczesnej walki z powodu braku czasu na wyposażenie dodatków, ponieważ zarządzanie nimi za pomocą kontrolera może być trudne i kłopotliwe.
- Dzięki funkcji automatycznego wyposażania mamy nadzieję polepszyć sytuacje i zmniejszyć ilość czasu koniecznego do wyposażenia pożądanych dodatków. Mniej czasu spędzonego na ekranie ekwipunku oznacza więcej czasu na walkę!
Ustawienia przycisków kontrolera – typ C
- Podobnie jak w przypadku funkcji wyposażania sprzętu omówionej powyżej i w tym przypadku skupiamy się na poprawie ogólnego doświadczenia gracza podczas walki.
- Na konsolach, przechylenie postaci jest aktywowane po naciśnięciu lewego lub prawego drążka kontrolera, co często wpływa na ruch i celowanie.
- W ustawieniu przycisków kontrolera – typ C, przypisanie przycisków używanych do przechylania zostało zmienione na lewy i prawy bumper kontrolera. Ponadto wprowadzimy dalsze zmiany sugerowane przez graczy. Podamy dalsze szczegóły, jak tylko będzie to możliwe!