Mortal Kombat 11. Deweloperzy świetnie zoptymalizowali swoje dzieło

Gry
1676V
Mortal Kombat 11. Deweloperzy świetnie zoptymalizowali swoje dzieło
Igor Chrzanowski | 27.04.2019, 12:53

Mortal Kombat 11 jest grą wręcz wyjątkową jak na nasze czasy, albowiem dziś gdy wielu deweloperów przeskoczyło na Unreal Engine 4, NetherRealm Studios wciąż bawi się na Unreal Engine 3! Doskonała znajomość silnika sprawia, że deweloperzy potrafią wycisnąć z niego niemalże tyle samo, co przeciętna ekipa z "czwórki".

Tym bardziej imponujące jest to, że silnik który nigdy nie został tworzony z myślą o sprzętach takich jak PlayStation 4, Xbox One, czy też Nintendo Switch, tak doskonale pozwala korzystać z ich architektury - choć na pewno wymagało to napisania mnóstwa autorskich plug-inów przez programistów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Mortal Kombat 11. Pierwsze patche zmniejszają grind i ułatwiają zabawę

Mortal Kombat 11 działa dzięki temu w perfekcyjnie stabilnych 60 klatkach na sekundę podczas rozgrywki i zwalnia do 30 klatek jedynie podczas odgrywania przygotowanych wcześniej sekwencji fatality oraz intro i outro postaci. Wersja na Xbox One osiąga niekiedy 1080p, lecz częściej trzyma się poziomu około 900p, podczas gdy PS4 trzyma się 1080p cały czas. Oczywiście przy rozszerzonych konsolach możecie liczyć na znacznie wyższe, również dynamiczne rozdzielczości.

Ciekawym przypadkiem jest zaś port na Nintendo Switch, który za wszelką cenę stara się nie spadać poniżej 60 klatek, przez co jego najniższa rozdzielczość sięga poziomu 682x384 - w szczytowych momentach dochodzi jednak do 720p.

Warto przeczytać:

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Mortal Kombat 11.

Źródło: własne

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper