Kapitan Marvel poznaje XXI wiek w zabawnej reklamie

Filmy/seriale
2281V
Kapitan Marvel poznaje XXI wiek w zabawnej reklamie
Igor Chrzanowski | 21.04.2019, 10:10

Już za dosłownie kilka dni do kin trafi Avengers: Koniec gry, które zamknie pierwszą dekadę Marvel Cinematic Universe - będzie to bez wątpienia jedno z najważniejszych wydarzeń w całej historii kina, dlatego każdy chce być częścią tego widowiska.

Kapitan Marvel jest obecnie najważniejszą z postaci kinowego uniwersum Marvela, dlatego to właśnie ona skupia większość uwagi reklamodawców na światowym rynku.

Dalsza część tekstu pod wideo

10 niepopularnych giwer wypromowanych przez gry

Teraz na pomysł bardzo fajnej i zabawnej kampanii wpadło Audi, które przygotowało kilkuminutowy spot dla swojego samochodu, w którym główną rolę gra właśnie Brie Larson. Z racji tego, że Carol nie było na Ziemi prawie 30 lat, ktoś musiał wprowadzić ją w XXI wiek i pokazać jakie są współczesne trendy technologiczno-społeczne.

Kapitan Marvel dowiaduje się zatem kim są jej współpracownicy i ich największy wróg, że pagery zastąpiły smartfony, że obecnie zanim się coś zje trzeba wrzucić tego fotkę na Instagram, a nawet tego, iż największą wojnę jaką prowadzi teraz ludzkość, jest wojna z glutenem.

Trzeba przyznać, że cały materiał wyszedł naprawdę świetnie.

[Aktualizacja #1]

Już jest! Nasza recenzja:

Źródło: własne

Komentarze (56)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper