Kapitan Marvel poznaje XXI wiek w zabawnej reklamie
Już za dosłownie kilka dni do kin trafi Avengers: Koniec gry, które zamknie pierwszą dekadę Marvel Cinematic Universe - będzie to bez wątpienia jedno z najważniejszych wydarzeń w całej historii kina, dlatego każdy chce być częścią tego widowiska.
Kapitan Marvel jest obecnie najważniejszą z postaci kinowego uniwersum Marvela, dlatego to właśnie ona skupia większość uwagi reklamodawców na światowym rynku.
10 niepopularnych giwer wypromowanych przez gry
Teraz na pomysł bardzo fajnej i zabawnej kampanii wpadło Audi, które przygotowało kilkuminutowy spot dla swojego samochodu, w którym główną rolę gra właśnie Brie Larson. Z racji tego, że Carol nie było na Ziemi prawie 30 lat, ktoś musiał wprowadzić ją w XXI wiek i pokazać jakie są współczesne trendy technologiczno-społeczne.
Kapitan Marvel dowiaduje się zatem kim są jej współpracownicy i ich największy wróg, że pagery zastąpiły smartfony, że obecnie zanim się coś zje trzeba wrzucić tego fotkę na Instagram, a nawet tego, iż największą wojnę jaką prowadzi teraz ludzkość, jest wojna z glutenem.
Trzeba przyznać, że cały materiał wyszedł naprawdę świetnie.
[Aktualizacja #1]
Już jest! Nasza recenzja: