God of War. Deweloperzy opowiadają o sztuce projektowania udźwiękowienia
God of War na PlayStation 4 jest istnym arcydziełem niemalże pod każdym względem, a jednym z najważniejszych elementów sukcesu gry, na pewno było udźwiękowienie.
Dzieło Santa Monica Studio jest definitywnie wielkim dokonaniem pod kątem opowiadania historii, przesuwania graficznych barier PlayStation 4, a także festiwalem fantastycznej muzyki.
God of War. Cory Barlog opowiada o historii powstawania greckich przygód Kratosa
Jednakże równie ważną rolę w budowaniu klimatu każdej gry ma dobre udźwiękowienie techniczne. Twórcy zawsze muszą zadbać o to, aby ciosy były odpowiednio "mięsiste", kroki stawiane przez postacie nie brzmiały jak spacer po betonie, a także na niezliczonej liczbie różnych, nawet najdrobniejszych elementów.
Jednym z najbardziej imponujących momentów w grze jest pierwsza rozmowa Kratosa z wielkim Jörmungandrem, w czym ogromną rolę odgrywa jego głos. Co jest tu niezwykle ciekawe, aby osiągnąć taki efekt, projektant dźwięku God of Wara wykorzystał własny głos, potem go zmodyfikował i podmienił na odgłosy kilkunastu innych zwierząt.