God of War. Deweloperzy opowiadają o sztuce projektowania udźwiękowienia

Gry
1029V
God of War. Deweloperzy opowiadają o sztuce projektowania udźwiękowienia
Igor Chrzanowski | 07.04.2019, 15:18

God of War na PlayStation 4 jest istnym arcydziełem niemalże pod każdym względem, a jednym z najważniejszych elementów sukcesu gry, na pewno było udźwiękowienie.

Dzieło Santa Monica Studio jest definitywnie wielkim dokonaniem pod kątem opowiadania historii, przesuwania graficznych barier PlayStation 4, a także festiwalem fantastycznej muzyki.

Dalsza część tekstu pod wideo

God of War. Cory Barlog opowiada o historii powstawania greckich przygód Kratosa

Jednakże równie ważną rolę w budowaniu klimatu każdej gry ma dobre udźwiękowienie techniczne. Twórcy zawsze muszą zadbać o to, aby ciosy były odpowiednio "mięsiste", kroki stawiane przez postacie nie brzmiały jak spacer po betonie, a także na niezliczonej liczbie różnych, nawet najdrobniejszych elementów.

Jednym z najbardziej imponujących momentów w grze jest pierwsza rozmowa Kratosa z wielkim Jörmungandrem, w czym ogromną rolę odgrywa jego głos. Co jest tu niezwykle ciekawe, aby osiągnąć taki efekt, projektant dźwięku God of Wara wykorzystał własny głos, potem go zmodyfikował i podmienił na odgłosy kilkunastu innych zwierząt.

Źródło: własne

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper