Soul Calibur 6 z nową aktualizacją. Sporo zmian

Gry
959V
Soul Calibur 6 z nową aktualizacją. Sporo zmian
Paweł Musiolik | 26.03.2019, 09:31

Soulcalibur VI doczekało się wczoraj kolejnej łatki. Tym razem deweloperzy skupili się przede wszystkim na przebudowaniu balansu gry.

Bandai Namco trochę kazało nam czekać na kolejną łatkę Soulcalibur VI, ale ta wreszcie się pojawiła. Najwięcej zmian zaszło w balansie postaci. Pojawiło się sporo nerfów, buffów i zmian w ruchach oraz klatkach animacji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Soul Calibur 6. Potwierdzono kolejną postać w DLC

Pełną listę zmienionych ruchów, z dokładnie opisanymi zmianami znajdziecie w tym dokumencie. Inne, większe zmiany w aktualizacji 1.30 to zmiany w systemach Reversal Edge i Guard Impact. Zwiększono punkty wytrzymałości zużywane na te ruchy, co ma pozwolić na łatwiejsze przełamanie przeciwnika, gdy ten używa tych ruchów.

Bandai Namco poprawiło także rejestrowanie wciskanych przez nas kombinacji, co ma ograniczyć wykonywanie ruchów, których nie chcieliśmy robić. Ograniczono także możliwości Ring Outów na wielu planszach, zwiększając rozmiary dwóch z nich.

Firma zapowiedziała także, że pracuje nad rozwiązaniem problematycznych ustawień kamery, ale na ten moment nie ma jeszcze rozwiązania i te pojawi się w kolejnej aktualizacji. Warto też wspomnieć, że dzisiaj do sprzedaży trafiła postać Amy, która kosztuje 25 złotych.

Źródło: https://en.bandainamcoent.eu/soulcalibur/news/soulcalibur-vi-patch-notes-ver-130

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper