Sekiro: Shadows Die Twice. Dzieło From Software ma problemy z osiągnięciem 60 klatek na sekundę

Gry
2587V
Sekiro: Shadows Die Twice. Dzieło From Software ma problemy z osiągnięciem 60 klatek na sekundę
Igor Chrzanowski | 23.03.2019, 12:45

From Software robi fantastyczne gry pod kątem artystycznym oraz mechaniki rozgrywki, jednakże pewnym nemezis twórców od zawsze są technologiczne aspekty wizualne.

Po dosyć dużych problemach z jakością obrazu w Bloodborne oraz Dark Souls 3, ekipa From Software w końcu przysiadła do nauki i odświeżyła swój silnik.

Dalsza część tekstu pod wideo

Sekiro: Shadows Die Twice – poradnik do gry

Po raz pierwszy w swojej działalności na obecnej generacji konsol, Japończycy zaimplementowali w swojej grze porządny anti-aliasing, który niweluje efekt poszarpanych krawędzi na wszystkich obiektach. Ponadto teraz na rozszerzonych konsolach gra działa w 1800p i jest to wartość stała, a nie dynamiczna. Przy bazowych sprzętach mamy do czynienia z wartością 1080p na PS4 i 900p na Xbox One S.

Niestety wciąż będziemy borykać się ze złym renderowaniem klatek, przez co nawet stałe 30 fpsów na bazowych sprzętach wyglądać będzie dosyć nieprzyjemnie. Zaskoczeniem okazują się zaś Prosiak oraz Skorpion, albowiem to właśnie maszynka Sony ma lepszy ogólny frame-rate od konsoli Microsoftu.

Obie nie są w stanie dobić do 60 klatek, lecz średnia płynność gry jest o kilka fpsów wyższa na PS4 Pro i oscyluje pomiędzy 36-46 klatek na sekundę. 

Sekiro: Shadows Die Twice Performance Analysis + Graphics Comparison

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Sekiro: Shadows Die Twice.

Źródło: własne

Komentarze (80)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper