Control bez mikrotransakcji. Remedy opowiada o nowej grze

Gry
851V
Control bez mikrotransakcji. Remedy opowiada o nowej grze
Wojciech Gruszczyk | 08.03.2019, 13:34

Remedy Entertainment nadal nie potwierdziło ostatecznej daty premiery Control, ale możecie mieć pewność, że deweloperzy postarają się wykorzystać pełną moc konsol aktualnej generacji. Studio postanowiło przybliżyć swoją nową markę.

Control to nowa marka twórców Maxa Payne'a, Alana Wake'a, czy też Quantum Break. Deweloperzy od wielu miesięcy rozwijają kolejne IP, które ma zaprezentować świetną jakość, ponieważ deweloperzy korzystają z najlepszych elementów swoich poprzednich tytułów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Control. Klimatyczny zwiastun z głosem Maxa Payne'a

Twórcy wciąż nie są gotowi do ujawnienia ostatecznych szczegółów dotyczących debiutu, ale Mikael Kasurinen – reżyser gry – odpowiedział na 94 szybkie pytania od dziennikarzy Game Informera.

W Control otrzymamy dostęp do drzewka umiejętności, dzięki któremu poprawimy osiągi głównej bohaterki. Studio pozwoli nam także usprawnić broń, a istotnym elementem będzie latanie – zdaniem reżysera gry, system działa lepiej od tego znanego z Anthem, ponieważ gracz otrzymuje większą kontrolę.

W produkcji nie pojawią się jakiekolwiek mikrotransakcje, ale zespół chce rozwinąć wydarzenia przez DLC – w sumie już wcześniej autorzy potwierdzili, że przygotowali mechanikę, która pozwoli im przez długi czas dbać o projekt i przygotowywać nowe wyzwania. Przynajmniej na początku nie otrzymamy trybu fotograficznego, jednak twórcy skupiają się na wyciśnięciu całej mocy z Xboksa One X i PlayStation 4 Pro.

Lokacje w Control są podobno nieliniowe, podczas rozgrywki skorzystamy z automatycznego przylegania do osłon, w dniu premiery nie sprawdzimy trybu Nowa Gra Plus, a w historii pojawi się wiele mocnych zwrotów akcji.

Źródło: YouTube.com

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper