Rainbow Six: Siege. Lista zmian w Operacji Burnt Horizon

Gry
855V
Rainbow Six: Siege. Lista zmian w Operacji Burnt Horizon
Paweł Musiolik | 07.03.2019, 10:33

Od wczoraj dostępna jest kolejna aktualizacja Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. W ramach Operacji Burnt Horizon dostaliśmy nowych operatorów. Co jeszcze?

Zgodnie z zapowiedziami Ubisoftu, razem z Operacją Burnt Horizon, dodającą nowych operatorów, przygotowano nową aktualizację. Ta zmienia balans u kilku postaci, a także łata błędy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rainbow Six Siege z gigantyczną aktualizacją. Niektórzy pobiorą 54GB

Zmieniono umiejscowienie kamery, co ma ograniczyć spam wychylania się. Podłubano także przy animacji sprintu, która ma wyglądać teraz realniej. Poniżej pełna lista zmian nowej aktualizacji.

ROZGRYWKA

Umieszczenie kamery podczas spamowania wychylania

  • Dotychczasowe ustawienie kamery wychylania pozwalało graczom na prowadzenie ognia, nie wystawiając się w pełni na ostrzał przeciwnika. W ramach naszej walki ze spamowaniem wychylania, przesuwamy kamerę w środkowy punkt głowy (a nie w skrajny) nawet przy “pełnym wychyleniu”.

[2019-03-04] BH PN Addendum Lean

Operacje biegu i poruszania się operatorów.

  • W R4S1 oczyściliśmy animacje po stronie backendu i zoptymalizowaliśmy je. Dzięki temu w przyszłości będziemy mieli więcej swobody w implementowaniu nowych elementów i unikatowych aspektów gry, dzięki ogólnej optymalizacji procesu tworzenia animacji. Na podstawie informacji od graczy zaktualizowaliśmy również nowe animacje biegania – teraz głowa biegnącego nie wychyla się aż tak agresywnie, dzięki czemu animacja sprintu wygląda naturalniej.

[2019-03-04] BH PN Addendum running

  • Minimalny poziom uprawnień w playliście rankingowej zwiększony z 20 do 30.
  • Redukcja PŻ po reanimacji ze stanu powalenia: PvP = 20 (zmniejszone z 50), THunt = 15.
  • Kolor celownika holograficznego zależy teraz od skórki na broń, do której został dołączony.

BALANS

CAPITAO

  • Powrót do wersji z Wind Bastion.

Cofamy Capitao do jego wersji z aktualizacji Wind Bastion. W międzyczasie przejrzymy i ocenimy dane, które zebraliśmy na jego temat.

DOKKAEBI

  • Automatyczne rozłączanie połączeń od Dokkaebi zmniejszone do 12 sekund (z 18).

Na podstawie waszych uwag zmniejszamy czas potrzebny na automatyczne rozłączanie połączeń, więc wasze mamy będą teraz szybciej łączyły się z pocztą głosową.

POPRAWKI BŁĘDÓW

  • Naprawiono – Gdy operator zajmuje pozycję leżącą, nawet delikatne przesunięcie lub obrót kamery sprawia, że słychać hałas.
  • Naprawiono –Nieprawidłowa ikona śmierci na liście zabójstw.
  • Naprawiono –Atakujący dalej otrzymuje obrażenia od elektryczności, nawet jeśli nie dotyka już wzmocnionych, naelektryzowanych ścian.
  • Naprawiono – Obrońcy są niewrażliwi na zakłócacz Mute’a, jeśli leżą na ziemi (gracze nie są rozpoznawani w zasięgu premii urządzenia, brak niebieskiego wskaźnika, efekt nie jest nakładany).
  • Naprawiono – Atakujący mogą przejąć kontrolę nad dronem, jeśli wypuszczają drona i jednocześnie odnoszą obrażenia.
  • Naprawiono – Animacja przejścia z pozycji leżącej do biegu jest niemal natychmiastowa (efekt robaka).
  • Naprawiono – Poruszanie się w pozycji leżącej i podczas wychylania się jest bezgłośne.
  • Naprawiono – Animacje podnoszenia i rozkładania są popsute dla operatorów z tarczą w trybie pierwszej i trzeciej osoby, gdy operatorzy używają ładunku wyważającego.
  • Naprawiono – Przenikanie przez tarczę w chwili, gdy operator za tarczą przeładowuje broń, patrząc w ziemię.

OPERATORZY

GRIDLOCK

  • Naprawiono – Obrońcy przepchnięci Powietrzną Pięścią Nomad w Żądła Trax niszczą je, nie odnosząc żadnych obrażeń.
  • Naprawiono – Żądła Trax Gridlock czasami nie rozkładają się.
  • Naprawiono – M249 SAW Gridlock zawiera jeden dodatkowy pocisk.
  • Naprawiono – Animacja przeładowania F90 restartuje się, jeśli przeładowanie zostanie przerwane.

MOZZIE

  • Naprawiono – Nie da się używać Szkodnika, jeśli zostanie rozłożony na zakłócaczu Mute’a.
  • Naprawiono – Szkodnik może hakować drony przez pojedynczą dziurę od kuli zrobioną w jednowarstwowych zniszczalnych powierzchniach.

ALIBI

  • Naprawiono – Hologram Alibi wciąż się pojawia, gdy operator atakujący przesuwa się w pozycji leżącej przez gadżet lub kładzie się na nim.

BUCK/BLACKBEARD

  • Naprawiono – Szybkostrzelność DMR-a Bucka i Blackbearda w trybie PVE jest zbyt niska.

CAVEIRA

  • Naprawiono – Szybkostrzelność Luisona Caveiry jest niższa od zamierzonej.

KAID

  • Naprawiono – Drut kolczasty zostaje naelektryzowany, gdy nie jest obejmowany w pionie przez zasięg Rtili Kaida.

YING

  • Naprawiono – Osprzęt głowy Ying Burnt Horizon psuje jej model postaci.

IQ

  • Naprawiono – IQ podczas sprintu trzyma swój gadżet przy twarzy.
  • Naprawiono – Wyskakująca animacja, gdy IQ w pozycji leżącej trzyma swój gadżet i wychyla się.
  • Naprawiono – Wychylanie się z gadżetem IQ, gdy operatorka używa liny, z zewnętrznego punktu widzenia nie jest odzwierciedlane na jej modelu.

PROJEKTY POZIOMÓW

  • Naprawiono – Rozmaite problemy z poziomem szczegółowości na różnych mapach.

OUTBACK

  • Naprawiono – Dźwięk nie przedostaje się przez jedną z sekcji podłogi w biurze na pierwszym piętrze.
  • Naprawiono – Gracze mogą wskoczyć na lodówkę na parterze sklepu spożywczego.
  • Naprawiono – Rozpikselowane pole widzenia w kompresorze.
  • Naprawiono – Gracze mogą utknąć wewnątrz beczki po przeskoczeniu przez płot na składowisku.
  • Naprawiono – Gracze mogą wejść w sufit w sklepie z wyposażeniem.
  • Naprawiono – Gracze mogą podłożyć rozbrajacz w suficie w sklepie z wyposażeniem.
  • Naprawiono – Gracze mogą wskoczyć na półkę w garażu na parterze.
  • Naprawiono – Gracze nie mogą podłożyć drutu kolczastego na pierwszym piętrze tylnych schodów.
  • Naprawiono – Obrońcy zostają wykryci na schodach na pierwszym piętrze.
  • Naprawiono – Nie da się podłożyć rozbrajacza po północnej stronie pokoju skazańców na parterze.
  • Naprawiono – Nieprawidłowe przeskakiwanie w sklepie spożywczym.
  • Naprawiono – Na ogólnym widoku mapy miejsca odrodzeń są rozmieszczone nieprawidłowo.

JACHT

  • Naprawiono – Tymczasowy model w kokpicie na trzecim pokładzie.

DOŚWIADCZENIA UŻYTKOWNIKA

  • Naprawiono – Czarny celownik holograficzny zajmuje więcej miejsca niż brązowy.
  • Naprawiono – Problemy z wyświetlaniem oczu i brwi niektórych modeli.
  • Naprawiono – Po odbezpieczeniu granatu i przytrzymaniu w ręku aż do eksplozji, model granatu pozostaje w świecie gry, a pozostali gracze nadal widzą wskaźnik granatu.
  • Naprawiono – Prześwietlanie przedmiotów podczas oglądania ich w sklepie lub na ekranie podglądu i przełączania się pomiędzy nimi.
  • Naprawiono –W trybie PvE/własnej gry użytkownika można zabrać zakładnika przed napełnieniem wskaźnika postępów.
  • Naprawiono –Brakuje niektórych kwestii operatorów podczas misji PvE Artykuł 5.
  • Naprawiono –Animacje bohaterów zatrzymują się w głównym menu.
  • Naprawiono – Gdy operator rzuca swojego drona, w jego ręku pojawia się pistolet.
  • Naprawiono – Celownik holograficzny czasami odbija światło i jest bezużyteczny.
  • Naprawiono – Laser jest delikatnie przesunięty względem szyny na modyfikacje na broni Super Shorty SASR.
  • Naprawiono – Spadki liczby wyświetlanych klatek na sekundę.

PRZEDMIOTY KOSMETYCZNE

  • Naprawiono – Wszystkie skórki i uniformy powinny być teraz dostępne, a ich nakładanie powinno się odbywać prawidłowo.
  • Naprawiono – Skórka na broń “Zęby Oceanu” dla 552 Commando IQ jest niedostępna.
  • Naprawiono – Brakuje tekstury w skórce na broń Krokodylus.
  • Naprawiono – Brakuje niektórych klasycznych skórek na broń dla głównej i dodatkowej strzelby SASR.
  • Naprawiono – Wulkan i niektóre inne skórki na broń nakładają się na celownik 44 Mag Semi–auto.
  • Naprawiono –Elitarne chibi Ash nie wyświetla się, jeśli jest nakładane na tarcze.
  • Naprawiono –Niewielkie błędy w opisie wyposażenia elitarnej skórki dla Hibany.
  • Naprawiono –Literówka na odznace Mozziego w jego biogramie.
Źródło: własne

Komentarze (22)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper