Dreams zawierać będzie kilka szablonów każdego z gatunku gier
W Dreams będziemy mogli stworzyć praktycznie wszystko. Jedynym ograniczeniem będzie nasza wyobraźnia i umiejętności twórcze. Media Molecule chce pomóc mniej doświadczonym w tworzeniu.
Niesamowicie rozbudowany edytor Dreams pozwoli na stworzenie praktycznie gier w grze. Największym wyzwaniem dla deweloperów jest stworzenie samouczka, który bez większych komplikacji pokaże, jak łatwo stworzyć coś od zera.
Dreams wystartuje wiosną we wczesnym dostępie na PS4
Ekipa Media Molecule idzie jednak dalej i poza samouczkami, zaimplementuje w swojej grze kilka szablonów, które w łatwy sposób pozwolą stworzyć niskim kosztem dany gatunek gry i na nim się uczyć rozbudowy.
Odpowiedzialny za projekt Mark Healey zdradził, że na start w grze znajdziemy szablony FPS-a, platfórmówki 2D, gry wyścigowej oraz trójwymiarowej platformówki. Oczywiście to nie wszystko, co zostanie udostępnione już w testowej wersji wczesnego dostępu.
Dreams jak ostatnio informowaliśmy, pojawi się wiosną tego roku w wybranych krajach jako tytuł z wczesnego dostępu. Nie wiemy, jak długo gra ma pozostawać w takim stanie, ale każdy chętny będzie mógł zabrać się za przelanie swojego pomysłu na grę. Wystarczy, że zapłaci €30.