SKLEP
Paweł Musiolik Paweł Musiolik 19.02.2019 17:43
Dying Light świętuje 4. urodziny. Techland szykuje prezenty
3048V

Dying Light świętuje 4. urodziny. Techland szykuje prezenty

Dying Light co prawda swoje 4. urodziny świętowało 30 stycznia, ale dopiero teraz Techland postanowił ten fakt przypomnieć.

30 stycznia 2015 roku, na rynek trafiło Dying Light. Techland tym tytułem wskoczył do ekstraklasy deweloperów growych. Dobre oceny, jeszcze lepsza sprzedaż gry przyciągnęły przez te 4 lata łącznie 16 milionów unikalnych graczy.

Dying Light: Bad Blood nie powiedziało ostatniego słowa. Techland uczy grać i zachęca do tytułu

Z tej okazji, postanowiono przygotować parę atrakcji. W grze odbywać będzie się specjalne wydarzenie, które nagrodzi podwójnymi punktami doświadczenia oraz unikatową skórką Buggy z Rocket League.

Z okazji urodzin (spóźnionych, ale jednak) głos zabrał także CEO Techlandu — Paweł Marchewka.

Ostatnie cztery lata wyniosły na zupełnie inny poziom zarówno markę Dying Light, jak i całą firmę, bo deweloperskie i wydawnicze oddziały rozrosły się o ludzi, których pasja jest odzwierciedlona w naszych grach. Te utalentowane zespoły oraz oddana społeczność, to duża część DNA Techlandu. I coś, co inspiruje nas do rozwijania marki przez taki długi okres.

To podejście przekłada się na sprzedaż, która nie tylko oparła się spadkom, ale wręcz znacząco wzrosła względem poprzedniego roku, co nie jest codziennością na rynku. Nasze podejście, polegające na ciągłym zaangażowaniu społeczności i tworzeniu kolejnych iteracji gry na podstawie opinii jej najbardziej zagorzałych członków, nie tylko cieszy obecnych fanów, ale również przyciąga nowych.

Z tej okazji przygotowano także specjalne wideo.

Jak wspominacie Dying Light? Graliście od premiery, czy może grę kupiliście dużo później?

Tagi: Dying Light pc playstation 4 Techland Warner Bros. wideo xbox one