God of War grą roku na tegorocznej gali DICE Awards
Przyznawane przez amerykańską Akademię Sztuk i Nauk Interaktywnych nagrody DICE w tym roku zostały zdominowane przez najnowszą część God of War.
God of War wygrało w tym roku w najbardziej prestiżowych konkurencjach, zostawiając całą resztę daleko w tyle. Jedyną inną grą, która mogła się pochwalić zwycięstwem w więcej niż jednej kategorii, było Celeste. Oto, jak prezentują się tegoroczni zwycięzcy.
Gra roku: God of War (2018)
Wybitne osiągnięcie w reżyserii: God of War
Wybitne osiągnięcie w game designie: God of War
Najlepsza gra z urządzeń przenośnych: Florence
Wybitne osiągnięcie w kategorii gra niezależna: Celeste
Najlepsza gra w kategorii 'immersyjna rzeczywistość' (immersive reality): Beat Saber
Osiągnięcie w kategorii 'immersyjna rzeczywistość: Tónandi
Wybitne osiągnięcie w kategorii rozgrywka sieciowa: Fortnite
Najlepsza gra strategiczna: Into the Breach
Najlepsza gra sportowa: Mario Tennis Aces
Najlepsza gra RPG: Monster Hunter World
Najlepsza gra wyścigowa: Forza Horizon 4
Najlepsza bijatyka: Super Smash Bros. Ultimate
Najlepsza gra familijna: Unravel Two
Najlepsza gra przygodowa: God of War
Najlepsza gra akcji/zręcznościowa: Celeste
Wybitne osiągnięcie w kategorii technologia: Red Dead Redemption 2
Wybitne osiągnięcie w kategorii fabuła: God of War
Wybitne osiągnięcie w kategorii oprawa dźwiękowej: God of War
Najlepsza muzyka: God of War
Najlepsza postać: Kratos (God of War)
Najlepsza oprawa artystyczna: God War
Wybitne osiągnięcie w kategorii animacja:
Hall of Fame: Bonnie Ross (szefowa 343 Industries)
Relację z gali możecie obejrzeć poniżej:
Za podesłanie informacji dziękujemy użytkownikowi Dominik Hyży!