Apex Legends. Source Engine wciąż daje radę

Gry
2559V
Apex Legends. Source Engine wciąż daje radę
Igor Chrzanowski | 09.02.2019, 13:16

Najnowsza produkcja odpowiedzialnego za serię Titanfall studia Respawn Entertainment, okazuje się być ogromnym sukcesem i zyskuje coraz większe grono graczy w zaskakująco szybkim tempie. 

Apex Legends zadebiutowało bez praktycznie żadnych zapowiedzi, co mocno zaskoczyło naszą branżę. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Assassin's Creed: Odyssey otrzyma tryb New Game+ już w tym miesiącu

Wielkie zainteresowanie jakim cieszy się dzieło Respawn zdaje się nie zwalniać tempa i może niedługo okazać się, że PUBG, Call of Duty i Fortnite, otrzymały kolejnego, bardzo poważnego konkurenta na dłużej niż 5 minut. 

Deweloperzy postanowili pozostać wierni swoim doświadczeniom i nie przenieśli się na Frostbite jak inne ekipy Electronic Arts, lecz zamiast tego skorzystali z dobrze znanego sobie Source Engine. Jego konieczne modyfikacje dobrze udały się inżynierom, dzięki czemu tytuł dobrze radzi sobie z dużą otwartą przestrzenią. 

Apex na każdej z konsol celuje w 60 klatek na sekundę, lecz niestety nie jest to stała, zablokowana wartość - zdarzają się zatem drobne spadki zarówno na Prosiaku i Skorpionie, jak i na podstawowych wersjach konsol. Poza tym gra wygląda na każdym sprzęcie niemalże identycznie, za wyjątkiem wyższych rozdzielczości i paru fikuśnych efektów na PS4 Pro i Xbox One X.

Apex Legends: Every Console Tested - Which Can Sustain 60fps Gameplay?

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Apex Legends.

Źródło: własne

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper