Pillars of Eternity 2: Deadfire otrzyma turową walkę
Pillars of Eternity 2: Deadfire jest jedną z najlepiej ocenianych gier zeszłego roku. Niestety, nie miało to przełożenia na sprzedać, która jest katastrofalna. Deweloperzy się jednak nie poddali i przygotowali coś ekstra.
Po debiucie na PC-tach w maju, Pillars of Eternity 2: Deadfire momentalnie wzbiło się na szczyty najlepiej ocenianych gier w gatunku RPG i w 2018 roku. Niestety, za tym nie poszła sprzedaż.
The Outer Worlds to nowa gra Obsidian Entertainment!
Co prawda w przygotowaniu są konsolowe porty, ale nikt raczej nie spodziewa się, że Pillars of Eternity 2: Deadfire stanie się nagle hitem sprzedażowym. Jednak ekipa Obisdianu się nie zraża i kontynuuje wspieranie swojej gry.
Dzisiaj zapowiedziano aktualizację, która doda do gry turowy system walki, mocno przypominający ten z Divinity: Original Sin 2. Jednocześnie stary system, w którym walczymy z aktywną pauzą, pozostanie i będziemy mogli się między nimi przełączać w dowolnym momencie.
Co ciekawe, turowy system walki preferowany jest przez pracującego nad grą Josha Sawyera, który chętnie widziałby go od początku, ale fani na Kickstarterze wsparli projekt z aktywną pauzą, więc i takowa musiała się pojawić w dniu premiery.