Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 17.01.2019 12:41
God of War ambicje
2406V

God of War było bardziej ambitne. Gra mogła otrzymać dodatkowych bossów

God of War to jedna z najlepszych produkcji ubiegłego roku, ale Santa Monica Studio planowało stworzyć większą i zarazem ambitniejszą grą. Twórcy podczas prac nad przygodą Kratosa musieli zrezygnować z niektórych planów.

W 2018 roku nie brakowało genialnych tytułów, a jedną z najważniejszych był bez wątpienia God of War. Kratos powrócił w chwale i zgarnął oceny na poziomie 95% - to jedna z najlepiej ocenianych produkcji ostatnich miesięcy.

Death Stranding w 2019 roku? Troy Baker opublikował ciekawą wiadomość

Gra mogła jednak zaoferować jeszcze lepszą zabawę. Cory Barlog rozmawiał z dziennikarzem NoClip i wspomniał o większych ambicjach, które jednak musiały zostać dostosowane do realiów oraz możliwości:

„Wycięliśmy wielu bossów. Mnóstwo. Planowaliśmy znacznie więcej. To była znacznie bardziej ambitna i naprawdę szalona gra. Jednak podczas rozwoju zaczynasz zdawać sobie sprawę: „nie, to jest za duże, nie możemy tego zrobić”.”

Problemem w tym wypadku okazał się czas. Stworzenie jednej walki zajmowało 30 deweloperom nawet półtorej roku, więc twórcy musieli zdecydować się tylko na kilka epickich pojedynków.

Zespół musiał decydować i wybrać te najważniejsze starcia. Co ciekawe, Santa Monica Studio planowało nawet kilka „dużych DLC”, ale również zdecydowano się porzucić te plany, bo były... Zbyt ambitne.

Wiele na to wskazuje, że Santa Monica Studio woli po prostu pracować nad nową odsłoną.

Źródło: https://www.videogamer.com/news/god-of-war-had-a-lot-of-boss-fights-cut-from-the-game

Tagi: God of War (2018) Santa Monica Studio Sony Interactive Entertainment