Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 07.01.2019 13:17
Uderzające podobieństwo reklamy filmu Netflix z The Last of Us
3512V

Uderzające podobieństwo reklamy filmu Netflix z The Last of Us

Twórcy filmów coraz częściej inspirują się grami. Niekiedy takie inspiracje zachodzą jednak trochę zbyt daleko.

Tak stało się w przypadku plakatów reklamujących zeszłoroczny film, wyprodukowany przez Netflix. Chdozi o What Still Remains, który cieszy się sporym uznaniem krytyków i widzów. Jest tylko jeden problem - ktoś chyba za bardzo zagapił się na The Last of Us.

Temat zauważył sam Neil Druckmann z Naughty Dog, który wyśmiał na swoim Twitterze uderzające podobieństwo plakatu netflixowej produkcji z reklamami The Last of Us Part. A co wy o tym myślicie? Czy to już plagiat, czy tylko niewinna inspiracja?

Netflix dosyć szybko połapał się, że plakat What Still Remains może wywoływać kontrowersje i przestał używać tej grafiki w promocji filmu. Jak widać jednak w Sieci nic nie ginie.

 

Tagi: humor Naughty Dog Neil Druckmann

Nie przegap