Uderzające podobieństwo reklamy filmu Netflix z The Last of Us
Twórcy filmów coraz częściej inspirują się grami. Niekiedy takie inspiracje zachodzą jednak trochę zbyt daleko.
Tak stało się w przypadku plakatów reklamujących zeszłoroczny film, wyprodukowany przez Netflix. Chdozi o What Still Remains, który cieszy się sporym uznaniem krytyków i widzów. Jest tylko jeden problem - ktoś chyba za bardzo zagapił się na The Last of Us.
Temat zauważył sam Neil Druckmann z Naughty Dog, który wyśmiał na swoim Twitterze uderzające podobieństwo plakatu netflixowej produkcji z reklamami The Last of Us Part. A co wy o tym myślicie? Czy to już plagiat, czy tylko niewinna inspiracja?
Hold on... is this for real? 😂 https://t.co/pXsl8sO6Ba
— Neil Druckmann (@Neil_Druckmann) January 6, 2019
Netflix dosyć szybko połapał się, że plakat What Still Remains może wywoływać kontrowersje i przestał używać tej grafiki w promocji filmu. Jak widać jednak w Sieci nic nie ginie.