Odnaleziono prototypy Tomb Raidera 3 i Gex: Deep Cover Gecko
W trakcie świąt do Sieci wypłynęły niedostępne wcześniej prototypy dwóch gier Eidosu - Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft oraz Gex: Deep Cover Gecko.
Temat niewydanych gier czy prototypowych wersji tych, które ostatecznie trafiły do sprzedaży to kawał ciekawego świata gier. W trakcie świąt w Sieci pojawiły się dwa nowe prototypy zawierające usunięte z końcowej wersji rzeczy.
Crash Team Racing. Kulisy produkcji i inne ciekawostki na materiale wideo
Mowa tutaj o Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft oraz Gex: Deep Cover Gecko, dwóch tytułach wydanych przez Eidos w latach 90. ubiegłego wieku na PlayStation. Prototyp Tomb Raidera pochodzi z października, miesiąc przed wydaniem gry. Co w nim znajdziemy?
- Automatyczną opcję wyboru poziomu
- Dostęp do wszystkich przedmiotów od samego startu na każdym poziomie
- Możliwość korzystania z broni w posiadłości Lary (co niestety się glitchuje)
Bogatszy w zawartość jest prorotypowy build Gexa, który pochodzi z grudnia '98 roku, na trzy miesiące przed sklepową premierą gry. W nim znajdziemy:
- Brak ekranu tytułowego
- Menu debugowe pozwalające bawić się opcjami w grze
- Opcję swobodnego trybu poruszania się po mapie po aktywacji tego za pomocą skrótu
- Mnóstwo niedokończonych (i usuniętych) poziomów, włącznie z poziomami testowymi
- Pliki audio z dialogami, które do gry nie trafiły