Super Smash Bros. Ultimate jest fantastycznym osiągnięciem technologicznym
Super Smash Bros. Ultimate jest najgorętszym tytułem na Nintendo Switch w tym roku i jedną z tych gier, które są istnymi system-sellerami sprzętów Ninny.
Masahiro Sakurai wraz ze swoim zespołem w HAL Laboratory ciężko pracowali nad przeniesieniem Super Smash Bros z Wii U na Switcha w taki sposób, abyśmy dostali dzieło o kilka klas lepsze od poprzednika.
Ark Survival Evolved na Nintendo Switch wygląda niczym smutny żart. Gra działa w 360p
Jak się okazuje, Ultimate to nie zwykły port, lecz produkcja najwyżej możliwej klasy z wieloma bardzo ważnymi zmianami technologicznymi. Deweloperzy przede wszystkim polepszyli materiały z jakich konstruowano poszczególne obiekty otoczenia oraz stroje postaci, zmieniono metodę oświetlenia, aby była bardziej realistyczna, a do tego dorzucono mnóstwo detali w tle do znanych nam dobrze aren.
Dzięki temu każda z nich ma świeży wygląd oraz sprawia wrażenie bardziej kompletnej niż na Wii U. Jeśli zaś chodzi o wydajność, tytuł chodzi w 1080p w trybie zadokowanym, zaś 720 gdy bawimy się w podróży. Co jest tu naprawdę godne podziwu to fakt, że Super Smash Bros. Ultimate działa niemalże zawsze w idealnych 60 klatkach na sekundę - nawet gdy na ekranie mamy aż 8 postaci, spadki płynności animacji to niezwykła rzadkość.
Digital Foundry postanowiło wycisnąć z gry 200%, więc sprawdziło jak całość działa przy 16 postaciach na ekranie (8x Climber), wtedy już silnik i konsolka mają problemy i frame-rate spada nawet do 30 klatek na sekundę. Ale to już naprawdę bardzo ekstremalne przypadki.
Super Smash Bros Ultimate: Switch vs Wii U/3DS Graphics Comparison + Tech Analysis!