Sunset Overdrive na PC to niestety tylko "surowy port". Analiza grafiki

Gry
1079V
Sunset Overdrive na PC to niestety tylko "surowy port". Analiza grafiki
Bartosz Dawidowski | 22.11.2018, 19:10

Konwersje pecetowych gier na konsole często wypadają dosyć rozczarowująco. Jak jest w przypadku znakomitego Sunset Overdrive?

Insomniac naprawdę pokazało swój kunszt w pierwotnym wydaniu Sunset Overdrive, które przez długi czas było uznawane za najwspanialszy exclusive z Xbox One. Pytanie jak sprawy wyglądają na PC? 

Dalsza część tekstu pod wideo

Największy skok jakościowy to oczywiście rozdzielczość w Sunset Overdrive. Na Xbox One musieliśmy zadowolić się 1600x900. Gra śmiga na komputerach natomiast nawet w 4K. Niestety nie zrobiono nic w pecetowym wydaniu z bardzo zauważalnym pop-inem obiektów na dalszych planach (LoD jest tak samo prymitywne jak na Xbox One).

Rozczarowujący jest też brak rozbudowanych opcji graficznych w pecetowej wersji Sunset Overdrive. Redakcja DigitalFoundry nazywa w związku z tym ten tytuł "surowym portem". Deweloperzy zdecydowanie mogli się bardziej postarać. Dobrze natomiast, że kod Sunset Overdrive na PC jest dosyć dobrze zoptymalizowany a gra nie ma większych problemów z generowaniem 60 fps nawet na słabszych sprzętach. Nie ma też problemu z graniem w 120 fps, o ile wasz pecet ma odpowiednią specyfikację. DigitalFoundry twierdzi jednak, że tytuł mógłby zostać lepiej dopasowany do słabszych komputerów. Na takich pecetach konieczne może być obniżenie rozdzielczości np. do 1080p, by utrzymać stabilny framerate.


Źródło: własne

Komentarze (29)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper