Hitman 2. IO Interactive znacznie ulepszyło swoją graficzną technologię

Gry
1013V
Hitman 2. IO Interactive znacznie ulepszyło swoją graficzną technologię
Igor Chrzanowski | 10.11.2018, 20:26

Hitman 2 jest jedną z najważniejszych premier tego miesiąca i z pewnością zainteresuje wszystkich fanów gatunku skradanek. Dziś możemy przyjrzeć się temu, jak IO Interactive usprawniło swój autorski silnik Glacier 2.

Rano Musiol pisał o porównaniu graficznym Hitmana 2 na wszystkich czterech wersjach konsol PlayStation 4 oraz Xbox One. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Hitman 2. PS4 i PS4 Pro vs Xbox One i Xbox One X

Teraz zaś możemy zobaczyć profesjonalną analizę technologiczną przygotowaną przez Digital Foundry, na której to prześwietlane są dokonania studia z ich autorskim silnikiem Glacier 2. Na pierwszy rzut oka rzuca się poprawiona jakość tekstur i mnóstwo pracy włożone w animacje otoczenia. 

Poprawie uległa także technologia oświetlenia, która teraz bardziej stylistycznie przypomina Hitman: Contracts oraz dodaje przyjemnego dla oka realizmu. Zarówno promienie słoneczne jak i sztuczne oświetlenie ładnie rozchodzi się po lokacjach i odbija w różnych przestrzeniach. Choć to jeszcze nie jest ray-tracing. Silnik nie radzi sobie nieco z wyświetlaniem daleko rysowanych cieni, ale to drobiazg.

Sporym zaś osiągnięciem jest to, że wszystkie szyby, które powinny dawać refleks tego co pokazuje im światło, robią to bardzo naturalnie i w wielu miejscach na raz, co jest rzadko spotykane nawet w innych wysokobudżetowych grach. No i oczywiście postacie ludzkie - teraz znacznie częściej i lepiej wchodzą ze sobą w interakcję, nawet jako tłum.

[4K] Hitman 2: The Digital Foundry Tech Analysis!

Źródło: własne

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper