Twórcy Borderlands pracują nad nową marką dla graczy w każdym wieku
Gearbox Software nie zamierza skupić się wyłącznie nad jednym IP. Studio rozpoczęło przygotowanie nowej, dużej marki, która ma trafić w gust bardzo szerokiego grona odbiorców.
Nadal czekamy na prezentację Borderlands 3. Gra powstaje, zadebiutuje pewnie pod koniec 2019 roku, jednak małymi krokami Gearbox Software zaczyna myśleć o kolejnym kroku. Firma właśnie formuje nowy zespół odpowiedzialny za świeże IP.
Szefowi studia Gearbox i twórcy serii Borderlands asystent ukradł miliony dolarów
Wiadomością na temat nowej marki pochwalił się John Vignocchi – Amerykanin przez ostatnie siedem lat pracował dla Disney Interactive Studios, gdzie miał okazję rozwijać segment „toys-2-life”. Wspominam o tym nie bez powodu, ponieważ firma celuje w tym wypadku w bardzo szerokie grono odbiorców.
Vignocchi będzie producentem wykonawczym projektu, o którym wypowiedział się w następujących słowach:
„Będziemy pracować nad czymś, co mam nadzieję zaskoczy i zachwyci graczy w każdym wieku, niezależnie od tego, czy masz sześć czy sześćdziesiąt lat... I nie mogę się doczekać, by powiedzieć więcej!”
Na jakiekolwiek szczegóły musimy zaczekać, jednak nie możecie liczyć na rychłą premierę – w końcu dopiero teraz formuje się zespół, w którym istotną rolę (producent wykonawczy) odegra właśnie wspomniany John. Patrząc na fakt, że Gearbox Software w kolejnych miesiącach skupi się na promocji Borderlands 3, to o nowej marce możemy usłyszeć dopiero w 2020 roku.